Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-11-2010 om 18:09
Jaja, daar gaan we weer: wie heeft een tip voor een leuke camping in noordwest Frankrijk: kust Normandië en noordelijker en in noordoost Frankrijk: tussen Zwitserland en Luxemburg.
Er moeten stacaravans zijn (liefst direct te huren via de camping ipv organisatie maar dat hoeft niet perse), iets zwembadderigs en een grote supermarkt dicht in de buurt van de camping zelf.
Jaja, wij zijn er altijd vroeg bij maar we moeten ook altijd nog mijn schoonzus overtuigen die altijd vreemde wensen heeft...
05-11-2010 om 20:24
Lons le saunier en bayeux
Ligt misschien iets te ver weg, in de Jura, maar met het (gemeente)zwembad naast de camping en de Champion-supermarkt vlakbij. Verder is het een mooie omgeving. En volgens mij kun je er ook op de camping zelf acco's huren. Ik weet verder niet hoe de sfeer er nu is, we zijn er geweest toen ik zwanger was van Puckjongste en toen was het in het voorseizoen heerlijk. Camping heet Le (of La) Marjorie.