Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Ook amsterdam, met oudere kinderen

wij gaan ook naar Amsterdam in de vakantie.
Kinderen zijn 12 en 14, wie weet er leuke dingen voor deze leeftijd?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Van goghmuseum

wij zijn daar een tijdje geleden geweest. Wij vonden de familierondleiding erg leuk. Die is trouwens gratis. Verder is een tochtje met de rondvaartboot volgens mij ook een must. En als ik de leeftijd van je kinderen zie, die van ons waren iets jonger, is het Anne Frankhuis iets wat veel indruk kan maken.

Verder lunchen in bibliotheek. Mooi gebouw en bovenin zit een La Place.

Veel plezier.

groetjes van Purk

MerelR

MerelR

11-10-2011 om 11:38

Amsterdam dungeon

Lijkt heel eng maar valt best mee. Behalve in het begin waar je als familie of koppel wordt gescheiden en dus apart in de lift gaat. Maar eenmaal uit de lift ben je weer allemaal samen. Daarna is het vooral grappig, leerzaam en een klein beetje griezelig maar niet enger dan bijvoorbeeld het enge straatje bij Madame Tussaud.
BTW Als je buiten de drukste tijden gaat is het goedkoper en ook als je het koppelt aan bijvoorbeeld een rondvaart.

Annet

Annet

11-10-2011 om 19:35

De nachtwacht

Mijn dochter, toen 12, had maar één wens toen ze met Pa en Neef naar Amsterdam zou gaan: de Nachtwacht zien.
Ze hadden beiden een museumjaarkaart, maar volgens mij was het tot een bepaalde leeftijd sowieso gratis of voordeliger.

kaatje43

kaatje43

16-10-2011 om 16:04

Dungeon is voordeliger via internet

Is ook wel leuk. Paleis op de Dam vonden mijn kinderen ook heel leuk.

ilsepilse

ilsepilse

22-10-2011 om 21:02

Dungean korting anwb kaart!

wij kregen korting toen we onze anwb kaart lieten zien !

Karin*

Karin*

23-10-2011 om 19:53 Topicstarter

En het werd...

We zijn naar het Anne Frank huis en naar madame Tussaud geweest. En er stond een enorm reuzenrad op de dam, 55 m hoog, daar zijn we ook in geweest.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.