Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Oostenrijk met pubers of..

Ik denk erover in de zomervakantie met mijn vriend en mijn dochters van 13 en 14 naar oostenrijk te gaan.Ik denk dan aan zo'n all-inclusive hotel,maar een vakantiepark met bungalows zou ook kunnen. Mijn vriend is ooit bbij MagicMountain(Zauchensee) geweest. Is er iemand die weet of zoiets met pubers leuk is?Zitten er niet vooral jonge gezinnen in die hotels? En is er ook in de omgeving genoeg te doen ? De een wil best allerlei sportieve dingen doen,maar de ander is meer van het shoppen, dus wat leuke plaatsen in de omgeving zijn wel welkom!
Heb je een andere leuke tip,graag, want ik zie inmiddels door de bomen het bos niet meer!
groetjes Michelle

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Michell@

Is een leuke camping niet iets?? Dan een beetje kijken naar een grotere camping met genoeg activiteiten voor de pubers. Als je er één uitzoekt aan een meer (die zijn er genoeg, bijv. Ossiachersee in Karinthië) dan komen er ook vaak speedboten met banden/bananenboot erachter voor de sportieve puber bijv., ook vaak wel een disco-achtig iets aanwezig, tafeltennistafel, basketbal-/voetbalveld enz. enz. Het is ons erg goed bevallen, hoewel ik van tevoren niet gedacht had een camping zo leuk te vinden.

michell@

michell@

16-02-2009 om 18:57 Topicstarter

Ben er nog niet uit..

Bedankt voor jullie reacties ! Ik ben er nog niet uit...een camping vinden wij wel oke maar de dames willen na 3 jaar erg regenachtig kamperen weer eens wat
anders. Ik ben alleen bang dat ze eenmaal daar de leeftijdsgenootjes en een beetje flink zwembad toch
missen. Daarom hoop ik nog op iemand die me kan vertellen dat daar ook genoeg pubers te vinden zijn...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.