Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
06-08-2009 om 12:28
Ik heb een vakantie geboekt met mijn 2 kinderen. We hebben een tent gehuurd in limburg vanaf 17 augustus. Mijn man en ik zijn pas uit elkaar en ik ben er net achter dat hij een ander heeft. Ik ben er kapot van en heb helemaal geen zin in de vakantie. Maar ik moet doorgaan voor de kinderen. Zit je ook in een zelfde soort schuitje en wil je er ook even uit? Laat dan wat van je horen. Misschien kunnen we samen naar Limburg en elkaar door deze tijd heenslepen. en het voor de kinderen gezellig maken. Ik wil elkaar natuurlijk wel een keer zien om te kijken of het klikt. Ik ben zelf 37 en heb 2 kinderen van 6 en 9. Ik woon omgeving Den Haag. Je kunt me mailen op [email protected]
06-08-2009 om 21:10
Hallo sannie!
Ik hoop dat jij een hele fijne vakantie zal gaan hebben! Ik hoop dat iemand hier reageert, of dat je een andere manier vindt opdat jij en je kids die vakantie hebben die jullie nodig hebben!!! Heb je je kids verteld dat je ietwat verdrietig bent maar het toch fijn vindt met ze op vakantie te gaan? Succes ermee, en sterkte!!!!
Helen
07-08-2009 om 22:42
Helen
Hoi Helen,
Bedankt voor je lieve bericht. ja ik heb de kinderen verteld dat ik verdrietig ben, dat zien ze ook wel aan mij. Maar ik probeer het voor hun gezellig te maken. Ik blijf mijn best doen!
San