Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
08-08-2010 om 09:57
We willen in November een weekend (vrijdag heen - maandag terug) Parijs bezichtigen en een dagje Eurodisney doen. We willen graag wat info. Moeten we vliegen (welke maatschappij) of met de auto. Wie weet een leuk (kindvriendelijk en betaalbaar) hotel/pension/b&b in Parijs? Of is het handiger om bij Eurodisney te overnachten.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
08-08-2010 om 10:38
Auto
Wij zijn altijd met de auto geweest en dat was perfect. We zaten dan op Davey Crocket Ranche (let op aanbiedingen), vandaar is het 10/15 minuten met de auto naar Disney.
Vanaf Disney kun je makkelijk met de trein/metro naar Parijs, gewoon je auto daar parkeren en op de trein stappen.
Davey Crocket vonden we ook ideaal omdat je lekker je eigen mobile home hebt, met ontbijt, en op het park kun je ook uit eten als je wilt, zwemmen e.d..
08-08-2010 om 11:21
Auto
Hoi,
Wij zijn vorig jaar geweest met de trein, maar zou een tweede keer met de auto gaan.
Twee redenen: met de trein zit je aan de tijden vast, was vooral op de laatste dag erg jammer, met de auto ben je toch flexibeler. Tweede reden: ik liep nogal te sjouwen met de bagage over de stations. Niet echt fijn.
Ik zou gewoon bij Disneyland een hotel nemen. Wij zaten in Santa Fe, prima en 's avonds heerlijk in het hotel gegeten.
Krijg meteen zin om weer te gaan. Wanneer zijn er weer goede aanbiedingen?
Liora
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
08-08-2010 om 21:56
Tja, wat wil je
Wil je naar Parijs en dan ook nog even naar Disneyland of wil je naar Disneyland en ook nog wat van parijs meepakken. Bij keuze één zou ik met de trein naar Parijs gaan en hotel/appartement in het centrum boeken. Wij hebben dat pas ook gedaan met onze vier kinderen. Super appartement gevonden in het quartier latin. Van alles in Parijs bekeken. Onze kinderen van 7, 6, 4 en 1 jaar vonden het allemaal erg leuk. Maar geen Disney want daarvoor gingen wij niet naar Parijs. Wil je naar Disneyland en eventueel een dagje/avond naar Parijs dan zou ik iets in de buurt van Disneyland boeken en met de auto gaan. Oh, mocht je geinteresseerd zijn in ons appartement. De naam is Villa Daubenton. Het heeft volgens mij studio's, 2 kamer appartementen en 3 kamerappartementen. En ligt op ongeveer 150 meter van Rue de Mouffetard in Quartier Latin.