Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Faith

Faith

07-08-2011 om 21:42

Parijs

Hoi, Is het nodig om bv voor de Eiffeltoren vantevoren kaartjes te bestellen? Of voor andere dingen om te bezichtigen? Faith

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Faith

Faith

07-08-2011 om 21:49

Mmmmi

Op de site van de Eiffeltoren zie ik dat de entree voor de bovenste etage al uitverkocht is en dat die voor de tweede etage alleen nog voor 's avonds kunnen worden besteld.. Kunnen we er dan niet meer op?? Faith

Faith

Ja, je kunt er wel op, maar op het moment dat je bek af bent van al die trappen lopen kom je pas bij de trap naar de 2e etage uit. Dus je kunt er wel op, alleen niet zo hoog. De meesten die helemaal bovenin de eifeltoren willen nemen de lift en die is extra duur.

Dorry

Tip

De eiffeltoren op zich is prachtig. Heerlijk om er onder te lopen en van een afstand te bekijken.
Voor een schitterend uitzicht over de stad Parijs ga ik liever de tour de monparnasse omhoog. Dit is geen mooi gebouw, gewoon een hoge torenflat. Maar een kaartje heb je binnen enkele minuten, je stapt in een snelle lift en komt nog hoger dan de eiffeltoren.
En dan heb je een prachtig uitzicht over parijs. Je kan ook naar buiten. Voor ongeveer een tientje mag je net zo lang boven blijven als je wilt.

Jujube

Jujube

08-08-2011 om 20:39

Vandaag

Vandaag waren wij op de top van de Eiffeltoren. Ik vond het fantastisch! Ik had een paar weken geleden al via internet kaarten gekocht en dus een tijd gereserveerd. Het kostte 50 euro voor ons vieren (2 volwassenen en 2 tieners) en dat vond ik het meer dan waard. We waren binnen een kwartier aan de beurt om de lift in te gaan. De mensen die nog een kaartje moesten kopen, hadden een wachttijd van 2 a 3 uur. Ook het onderweg bekijken van de constructie is al een belevenis op zich. Boven een prachtig uitzicht aan alle kanten.
Groet,
Jujube

May

May

08-08-2011 om 21:27

Vorige week geweest..

En niet van tevoren kaartjes gekocht. Voor de tweede verdieping hebben we een uurtje in de rij gestaan, we schrokken van de lengte van de rij, maar het ging best snel. Voor de top moest je op de tweede verdieping weer in de rij staan, duurde weer een half uur en dat hebben we niet gedaan...

May

May

08-08-2011 om 21:27

Met de lift

Even voor de duidelijkheid, we zijn dus met de lift naar de tweede verdieping gegaan...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.