Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

e.j

e.j

27-09-2011 om 19:18

Pensionmores

Eehhh...domme vraag waarschijnlijk...maar ik ga hem toch stellen hier want we hebben er totaal geen ervaring mee.
In de zomer zijn we kampeerders en in de winter gaan we graag in een appartement met woonkamer en slaapkamers en keuken. Maar nu wordt het anders, we gaan met met onze kinderen met aanhang naar kamers met ontbijt in een pensionnetje. Geen eigen keuken dus uit eten, dat komt goed.
Maar, ik wil 's middags wel altijd graag een pot thee en 's avonds nog een pot koffie. Is het raar als ik een waterkoker en filter en thermoskannen enzo meeneem? En ook natuurlijk mokken en afwasmiddel en een afwaskwast om ze in de badkamer af te wassen. Ik wil niet voor ieder kopje extra drinken weer het huis uit moeten naar een café ofzo.
Wie heeft er ervaring mee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hangt er van af

Als je in Engeland in een B&B gaat staan die ketel met mokken al standaard op je kamer. In Frankrijk heb ik het de afgelopen jaren ook steeds vaker gezien.
Waarom bel je het pension gewoon niet even om te vragen of er al een keteltje op de kamer staat?

Niet gek hoor

afgelopen wintersport hadden wij en vrienden die ook in het pension zaten allebei een waterkoker mee. Theezakjes, poederkoffie en poederchocomel mee. Ik vind er niks geks aan. Vergeet je niet ook koekjes mee te nemen

groetjes van Purk

Inge M

Inge M

27-09-2011 om 20:07

En als die ketel er niet staat...

dan neem je het gewoon zelf mee. Doen wij altijd, zowel in hotel als pension.
Voor koffie hebben we een simpele koffiezetter die de koffie direct in de kopjes zet. Vroeger heette dat een cafeduo (Philips), nu hebben we een goedkope versie van 10 euro bij de Aldi.
Afwasmiddel en kwast nemen wij niet mee. Met je handen kom je heel ver voor een weekje.

Tip: spul om chocolademelk te maken van heet water is ook ideaal. Cupasoup is ook handig.

e.j.

e.j.

28-09-2011 om 21:23

Mooi

dan gaan de waterkoker en de theezakjes gewoon mee. En de koekjes zal ik niet vergeten hoor!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.