Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Pfff wat een flutweer

Nou de laatste week van onze vakantie is aangebroken. Hadden we de laatste paar dagen eindelijk mooi weer, is het vandaag weer troosteloos. En veel beter wordt het niet deze week. Ik baal dus.
De kindjes hebben amper in het zwembadje kunnen zwemmen dat hier buiten staat, onze vakantie in Nederland was erg nat, en nu de laatste week ook geen mooi weer. Het is niet koud gelukkig, maar die plensbuien iedere keer.
Jammer.

Juulia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Flora B

Flora B

23-08-2010 om 10:54

In de stromende regen

vanochtend de kinderen weer voor het eerst naar school gebracht... ze waren maar wat blij dat de school weer was begonnen met dit rotweer. Jullie hebben dan ook wel heel laat vakantie gehad ( wij volgend jaar) dus de laatste weken voor de vakantie zijn jullie kinderen de school uitgezweet, voelt dan zo oneerlijk met nu!! Sterkte met de binnenspelletjes.....

reina

reina

23-08-2010 om 13:02

Inderdaad

De groep die als laatste vakantie had heeft het wel heel beroerd getroffen dit jaar! Zeker als je in Nederland gebleven bent was het geen échte lange warme zomer. Jammer, hoor.

Juulia

Juulia

23-08-2010 om 13:14 Topicstarter

Schoolzweten

Wij hebben dit jaar erg laat vakantie gekregen: 23 juli pas. En toen hadden we er dus net een paar hele hete weken op zitten...op school. De juffen en meesters hebben de lessen er wel op aangepast maar toch. En echt, de eerste echte vakantiedag in de regio zuid was een hele dag regen. Stiekem hoop ik nog op een klein hittegolfje na deze week (tja hoop moet je houden) want die week hebben de kids nog vakantie (wij moeten weer werken). Kunnen ze bij opa en oma nog wat zwemmen.

Enne...vandaag mogen ze de hele dag Z@ppelin kijken. Vast pedagogisch niet verantwoord maar ze weten even niet meer wat te doen.

Juulia

PS Lang leve Ouders Online zodat ik af en toe even mijn ei kwijt kan!

Hier ook balen

We hebben gisteren het zwembad maar leeg laten lopen, verwacht nl geen hittegolf meer
Die hadden ze beloofd in augustus.....zal wel ergens anders op de wereld zijn geweest ipv in Nederland haha.

Het is idd niet koud, maar het vervelende van dit weer is dat je niets kunt plannen.

We hebben in ieder geval besloten om volgend jaar naar Griekenland te gaan, dus daar kijken we nu maar vast naar uit

groetjes van Charlotte

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.