Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
31-07-2009 om 14:22
Wie heeft er ervaring met plopsaland Coo, we zijn erover aan het denken om daar morgen met een peuter en een kleuter naar toe te gaan. Is het druk?, is het leuk? Ook voor kleintjes
01-08-2009 om 22:28
Beetje laat
Maar toch nog even een reactie, maar misschien ben je er al geweest?
Ik vind het hele park een aanfluiting. Het is megaduur en het park stelt echt niets voor. Ik vind het echt schandalig wat men voor prijzen durft te vragen. Het enige dat ik de moeite waard vond was de kabelbaan, maar dat is nou niet bepaald een trekpleister voor een kleuter
Mocht je toch geweest zijn, dan ben ik benieuwd wat je er van vond.
Groet, Moppeke
03-08-2009 om 17:15
Wel leuk
ben ook benieuwd of je geweest bent of niet.. Wij zijn er een paar weken geleden tijdens onze vakantie geweest met 2 kinderen van 5 en 8 jaar. Wij vonden het dus wel een leuk park; alleen wel heel duur inderdaad. Nu houden wij niet zo van grote parken.. Wij hadden ook geluk met de wachttijden; want die dag hoefde wij niet langer dan 10 a 20 minuten te wachten; mijn schoonzusje is echter afgelopen woensdag geweest en toen waren er rijen van wel 1,5-2 uur! Voor peuters is er misschien niet zo veel; mijn kleuter is overal ingeweest. Bobsleebaan, karten, midgetgolf en wildwaterbaan waren favoriet.