Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
21-01-2012 om 11:29
Wij huren vaak een stacaravan in Zeeland op rustige campings ,zonder animatie team.Van daaruit maken we uitstapjes,gaan we naar het strand of lezen een boek voor de caravan.Dat is voor ons de ultieme vakantie.
Nu puberdochter 15 wordt en de enige is die nog mee gaat op vakantie,vind zij dit echt niet meer leuk,wat ik wel begrijp.
Zij wil het liefst een camping waar ze leeftijdgenoten kan ontmoeten,waar een disco is,waar van alles georganiseerd wordt voor haar leeftijdsgroep.
Wie weet een camping (liefst aan Zee) waar we alledrie een leuke tijd kunnen hebben?
21-01-2012 om 18:37
Texel
Dan is het strand altijd dichtbij
Er zijn diverse campings op Texel, voor vertier jongeren kun je het beste in de buurt van de Koog gaan zitten. Bv. op camping Kogerstrand, in de duinen, aan het strand.
Zie ook http://www.kamperenoptexel.nl/
21-01-2012 om 20:41
Argeles-sur-mer
Ooit ben ik jaren terug met man en peuter in Argeles sur Mere geweest; Frankrijk tegen de Spaanse grens. Ligt recht aan zee, en de boulevard wordt bevolkt door veel tieners die uitgaan. De sfeer is heel gemoedelijk, en als ouders is het een leuk gebied. Het stadje is erg klein, dus 's avonds kun je haar weer oppikken aan de boulevard.
Een nog grotere hit zal waarschijnlijk een vriendin meenemen zijn. Dan hebben tieners de meeste lol. Tenminste zo ging dat met mij!