Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
20-08-2010 om 16:22
Binnenkort ga ik opnieuw naar Rome, ik ben er al een paar keer geweest.
Ik ben op zoek naar een leuke reisgids waar juist die plekken in beschreven staan die je anders niet zou vinden. Leuke weetjes, net ff anders dan de doorsnee grote bezienswaardigheden.
Wie heeft er een leuke tip?
20-08-2010 om 22:02
Blue guide
Ik vind de Blue Guide reisgids van Rome erg goed. Heel uitgebreid en vooral erg gericht op achtergrond informatie. Hele uitgebreide historische en culturele beschrijvingen. Minder gericht op het praktische daarentegen dus weinig restaurants/winkels/hotels vergeleken met bijvoorbeeld Lonely Planet of Rough Guide.
Let's Go vind ik ook altijd een leuke reisgids. Die hebben wel veel praktische informatie en daarnaast ook altijd wel leuke wetenswaardigheden en wat apartere dingen.
Maylise
21-08-2010 om 12:15
Dank
Ik ga eens even snuffelen in de boekhandel.
Info over restaurants/winkels/hotels heb ik niet nodig, ben echt op zoek naar leuke tips, eens kijken of ik wat vind.
Dank je voor je tips!
21-08-2010 om 22:54
Thuis in rome
Het boek : "Thuis in Rome" van Rosita Steenbeek. Ligt vast ook wel in de bieb.
Damajo