Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
14-07-2009 om 22:13
Is het normaal in campingland dat je vooruit betaalt als je reserveert??? Ik begrijp wel dat je voor de eerst nacht betalen moet, bv als je aankomt, maar wij willen misschien 10 dagen (afh van het weer) en hebben onder voorbehoud voor de hele periode maar zeker voor de eerste dagen gereserveert (moet dat nog doen) maar vraag me af of ik inderdaad vooruit moet gaan betalen. Daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Faith
14-07-2009 om 23:24
Althans, ik heb het al vaker meegemaakt. Net als bij een huisje, dan betaal je van tevoren ook al de huur.
In jullie geval zou ik zeggen dat je alleen betaald voor de eerste dagen die je zeker reserveert!
Jesse
15-07-2009 om 14:23
Ja redelijk normaal
Wat je kan doen is dan niet voor die 10 dagen reserveren maar bv voor 2, en dan als het kan op die camping nog een paar dagen langer afnemen.
Maar het is redelijk normaal dat het gebeurt.. Er zijn ook nog veel campings die dat niet zo doen hoor.