Vakantie en uitjes

maren
12-07-2013 om 09:30
Rhodos wc papier?
We gaan in augustus naar rhodos. Ik herinner me van vroeger dat wc papier niet doorgespoeld mocht worden.
Is dat nog steeds zo??
Groet,
Maren
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

maren
12-07-2013 om 22:43
Knurf
Dankje! Goede link ook.
Maren

lennest
13-07-2013 om 20:28
Ik leer nog eens wat....
Waar OOL al niet goed voor is. Hier had ik echt nog nooit van gehoord.... (Maar ben ook nog nooit naar Rhodos geweest!)

dirksmama
13-07-2013 om 20:36
Portugal ook
Was (en is in oudere huizen met dunne rioolbuizen) in Portugal ook zo.
Heb in Scandinavie ook wel een bordjes met het verzoek papier in de bak te gooien gezien.
Papier is belastender voor riool en septic tank dan alleen poep en plas.

Triple
13-07-2013 om 23:12
Huh?
Maar waarom zou je je in Nederland al druk maken over de vraag waar je op je vakantiebestemming je WC papier moet laten?!
Klinkt voor mij wel als het toppunt van vakantiestress eerlijk gezegd.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

+ Brunette +
14-07-2013 om 14:50
Triple
Vakantievoorpret, dat kan ook. Volgens mij is wc-papier in de gebruikelijke problemen geen probleem meer. Ik herinner me ook nog wel de afvalemmers vol wc-papier in Spanje. Je ziet het nog wel eens maar volgens mij zijn dat oude gewoonten die nog niet helemaal zijn uitgesleten. Als ik geen bordje zie waarop staat wc-papier in de afvalemmer te deponeren, dan spoel ik het gewoon door. (Wat zou wc-papier en afvalemmer in het Grieks zijn?)

maren
15-07-2013 om 19:46
Ter plaatse
Mag het papier idd niet in de wc omdat de rioolpijpen smal zijn.
Maren
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.