Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Daan

Daan

08-03-2009 om 08:54

Schoonmaken van caravan (binnen)

Hoi hoi allemaal, februari is weer voorbij de wintersportspullen opgeruimd en krijgen we weer zin in de caravan!
Regelmatig pakken wij een weekend in nl en in de zomer 3 weken buitenland. Heerlijk!!! Ik ben nog steed op zoek naar manier om de caravan snel en makkelijk weer opgeruimd te krijgen in de ochtend. Wij hebben een groten rondzit en een vast bed. De kinderen slapen op de omgebouwde rondzit. Als we wakker zijn rol ik de slaapzakken op en maak weer de rondzit. Van het opmakan van die bedden krijg je altijd veel stof ed. Stoffer en blik vind ik niet echt handig en stofzuigen gaat me dan weer te ver. Hoe doen jullie dat? of ben ik gewoon een zeur?? ha ha ha alvast bedankt voor jullie reaktie, groetjes van daan

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

08-03-2009 om 13:08

Stof voorkomen

Ik zou de kinderen dus in een eigen slaaptentje leggen, niet op de rondzit, je hebt dan nooit geen gedoe meer van het ombouwen incl. slaap/stofellende.

Groetjes, Minet

marie

marie

08-03-2009 om 18:57

Voortent?

Hallo
Wij hebben ook een caravan en wij "wonen" in de voortent. De bedden laat ik overdag dus gewoon liggen.
Wij slapen trouwens niet in slaapzakken, maar maak de bedden "gewoon" op met dekbedden.
groetjes

Nasha 1st

Nasha 1st

08-03-2009 om 19:56

Inderdaad...

slapen in de caravan, wonen in de voortent. Ook wij laten de bedden gewoon liggen. Ik laat ze wel luchten er onder, veel vocht daar....

Inge M

Inge M

08-03-2009 om 21:34

Tijd voor een tentje voor de kinderen

Dan hebben jullie 's avonds/nachts de caravan voor je alleen.

reina

reina

09-03-2009 om 09:22

Daan

Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn,maar ik zou ook een slaaptentje meenemen, vinden ze vast nog heel spannend ook, een eigen tent!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.