Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Asterix

Asterix

23-03-2009 om 14:40

September kamperen in zuid frankrijk?

Hallo allemaal,
Wij gaan dit jaar laat op zomervakantie, nl begin september. We willen graag naar Zuid-Frankrijk en dan kamperen met tent of vouwwagen.
Wij hebben totaal geen ervaring met kamperen in Zuid Frankrijk! Is het dan nog lekker warm, of iis het 's avonds al kleumen voor de tent? Hoe zijn de nachten? Is het overdag nog heet of aangenaam? (hoeft niet persé zwemtemparatuur te zijn)
Wie heeft ervering met kamperen in Zuid Frankrijk in het naseizoen? En, wie wil zijn/haar verhaal delen
Hartelijk dank!
Groetjes, Asterix

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja ik!

Wij gaan altijd in september Het is er nog heerlijk weer, zeker 25 gr of meer. Het is wel sneller donker maar dat heeft ons nooit wat uitgemaakt. De avonden kunnen nog lekker zwoel zijn maar soms ook wat koeler. Voor onze begrippen is het nog hoog zomer in zuid-fr hoor.

Ik wil je adviseren om op campings te staan met campingcheques of met de campingcard. Je kunt dan voor 15 euro per nacht op die campings kamperen. Veel jonge mensen weten dit niet en betalen dan de volle pond.

Kijk eens op
www.campingcard.nl
www.campingcheques.nl

reina

reina

23-03-2009 om 17:36

Lis@

Hoe lang van tevoren moet je zo'n campingcard bestellen? We willen dit jaar in de meivakantie gaan kamperen ipv in de zomer, zo'n card vind ik dan wel handig, de tarieven zijn dan ongeveer gelijk aan SVR-campings, begrijp ik. Wat we gaan doen besluiten we pas als het weer een beetje geschikt lijkt om te gaan kamperen....

Campingcard

Bestel je online voor 12,50 en je krijgt er een boekje bij waar de geldende campings in staan. Je kunt ook de campings op de site bekijken.

De kaart heb je binnen 2 weken binnen en is een jaar geldig.

Campingcheques koop je bij de ANWB in de winkel per stuk of het aantal wat je wil. Deze zijn 2 jaar geldig. Ik heb er altijd een stel bij me.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.