Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Claudia B

Claudia B

13-06-2009 om 15:58

Site campings langs de snelweg (frankrijk)

Hallo allemaal,

Er heeft hier ooit eens een site gestaan waar je campings langs de snelweg op kon zoeken.
Nu zijn wij op zoek naar een camping onderweg in Frankrijk dus dacht ik ineens aan die site.
Wie o wie kan me helpen aan die site?
Alvast bedankt!

Groetjes, Claudia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Camping.frankrijk

als je op de site camping-frankrijk.nl bent, kan je ook de selectie langs de snelweg doen. Heb je ze op een rij.

groetjes van Purk

Claudia B

Claudia B

13-06-2009 om 17:02

Bedankt

Hoi Purk,

Bedankt! Dat had ik niet eerder gezien, terwijl we die site altijd gebruiken om onze vakantie camping op te zoeken!!!

Groetjes,
Claudia

Janeway

Janeway

13-06-2009 om 22:33

Ik kocht

vandaag een oude kck (van april) daar zat een gidsje bij met campings langs de snelweg..Misschien ligt er bij de boek/tijdschriften handel wel een oude kck. Ik zag er hier nog best wel een aantal liggen. Zo evt nog voor je kunnen kopen ook..
groet

Claudia B

Claudia B

14-06-2009 om 08:10

Janeway

We zijn zelf lid van de KCK en hebben dat gidsje, maar waar wij willen overnachten staat geen camping in de buurt (of we moeten een stuk een andere snelweg volgen en de volgende ochtend eerst weer een stuk terug).
Dus willen we eerst eens via internet (en de gezochte site) kijken of we niet meer op onze route kunnen vinden. We hebben er nu 1 gevonden als het goed is

Groetjes en bedankt voor het meedenken,
Claudia

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.