Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Slapen in vliegtuig deel 2

Ondanks alle tips ( dikke sokken, oogmaskertje, oordoppen, geen koffie/alcohol,lichte maaltijd en 3 mg Melatonine) heb ik niet kunnen slapen op mijn 9,5 uur durende terugvlucht van Los Angeles.
De melatonine had ik in de eerste de beste supermarkt gekocht, 60 tabletten van 3 mg voor $ 8, maar helaas niet het gewenste resultaat. Of misschien een beetje, ik heb 2 uur kunnen dommelen ipv 2 x 1/2 uur op de heenvlucht. Maar het zal me niet beletten weer een lange vlucht te boeken :o)

Dus voor de liefhebber: 59 tabletten melatonine te koop ( in Schotland) haha.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Literatuur

Dus de Nederlandse literatuur van Schiphol hielp ook niet? Terwijl die toch ook flink slaapverwekkend is?

Misschien volgende keer sparen voor business class?

Shonagh

Shonagh

19-04-2011 om 14:30 Topicstarter

Dirksmama

Ik ben er nu wel achter dat ik gewoon niet "niet-liggend" kan slapen, zelfs na deze lange (nacht)reis op de "comfy chairs" lukte het niet. Dus business class zal niet veel helpen. Ik had een prima plek in het vliegtuig, achterste rij, aan het gangpad en 2 lege stoelen naast me. Maar wat was mijn eigen bed weer heeeeerlijk !

Shonagh

Shonagh

19-04-2011 om 15:01 Topicstarter

Schiphol

Ik bedoel de "comfy seats" op Schiphol, daar kun je wel lekker je benen strekken, maar verder............

Kwestie van de goede maatschappij kiezen

O.a. Etihad en Air France hebben in Business Class stoelen die helemaal plat gaan en dus een bed worden.

Etihad heeft vanaf UK regelmatig aanbiedingen naar US (dacht van Manchester of zo).

Shonagh

Shonagh

23-04-2011 om 20:13 Topicstarter

Dirksmama

Na het betalen van de extra pennies wordt de druk om te "moeten kunnen slapen" wel een stuk groter, denk ik.
Maar ik heb het slapeloze nachtje prima overleefd, ik heb alles (bijna alles dus) nu geprobeerd en accepteer dus dat ik niet zal slapen in een vliegtuig.
Toch bedankt voor de tip.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.