Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Simone

Simone

01-10-2010 om 22:56

Sri lanka

Iemand al eens naar Sri Lanka geweest? Ik zag net zo'n goede aanbieding : 9 dagen a.i. voor 599 euros.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

02-10-2010 om 10:36

Ik niet

Maar mijn dochter wel en de dochter van vrienden pas ook. Zij maakten beiden een rondreis. Het schijnt een prachtig land te zijn, qua natuur en qua cultuur.

Vera*

Vera*

02-10-2010 om 17:48

Wij zijn er ruim 12 jaar geleden ook een week geweest. Het kan maar zo dat het ook 9 dagen was, aankomst was in ieder geval erg vroeg in de ochtend/nacht.
We hadden een reis van Fox reizen. We hadden vier hele dagen daar voor ons zelf in zuid Sri Lanka. De dag ervoor gingen we vanuit Colombo (?) via Galle (oude Nederlandse vestingstad met nh kerk plus begraafplaats) en een schildpaddenproject van Greenpeace naar ons hotel in het Zuiden. Het was kort maar heel leuk.
Eigenlijk wilden we een weekje naar een Grieks eiland ofzo maar dit was toch wel een erg leuke aanbieding, ik geloof 995 gulden.

Simone

Simone

02-10-2010 om 22:41

Helaas

mijn man vindt 12 uur vliegen voor 9 dagen erg veel. Dus ga ik wat anders zoeken, Egypte of zo. Maar ik blijf die aanbieding van Arke in de gaten houden!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.