Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
01-08-2009 om 20:29
Hallo allemaal,
Ik wil eind deze week met mijn kinderen naar het strand. Wie weet een leuke strandtent waar mijn oudste (6 jaar) kan spelen op het strand en ook eventueel richting zee kan rennen, en waar mijn baby van bijna 2 maanden, lekker beschut is. Waar ik lekker kan genieten van de zon, maar waar ook lekkere parasollen zijn (baby) en waar ik ook nog een beetje overzicht houd en mijn oudste niet kwijt raak. En oh ja, moet ook begaanbaar zijn met de bugaboo, dus niet door diep zand hoeven lopen.
Bestaat deze droomplek aan de Nederlandse kust?
Liora
01-08-2009 om 21:11
Zou denk ik met 6-jarige toch ook wel bij de zee in de buurt willen zijn en niet in een strandtent zitten. Zit toch altijd een flinke afstand tussen en als er iets gebeurt.....
Is het niet een idee om zoiets als dit aan te schaffen voor de baby: http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?CC=C08&KAC=O51&SC=O05&ArtikelNummer=760691&Cid=15&KAid=4294926558&Nty=1&Ntk=MRK&Ntt=High%20Peak&Nao=1&N=186
Zo kun je vlak bij zee zitten. En een kinderwagen door zand is nooit echt handig, maar volgens mij kan je een bugaboo redelijk goed achteruit trekken.
Qua plek vind ikzelf het Zwarte Pad bij Scheveningen wel handig omdat je (als je vroeg bent) vlak op het strand kunt parkeren. Weinig te lopen en daar is het niet zo gek druk meestal. Ook zitten er prima strandtenten en is er ook een speeltuintje tussen 2 strandtenten in.
Succes in elk geval.
01-08-2009 om 21:16
Cadzand?
Ben laatst voor het eerst in Cadzand geweest en vond dat erg vredig! Geen hippe tenten, maar gewoon prima, schone wec, terras, daarnaast zo'n Piratenboot om te spelen en overzichtelijk strand. Maar we waren er wel een week voor het hoogseizoen, dus misschien is het er nu wel heel druk.