Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

KGO

KGO

14-03-2009 om 23:30

Suggesties voor noorwegen

Hallo,
Aankomende zomer willen we naar Noorwegen en terug via Zweden.
We willen een huisje (met eigen sanitair) huren, liefst op een camping. Wie heeft er suggesties voor een leuk adres?
Zelf denk ik aan Telemarken. De afstand vanaf Gothenburg mag hoogstens 500 km zijn.

Groetjes,
Karin

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

15-03-2009 om 01:42

Novasol

kijk eens op de site van novasol. Kun je zelf bepalen wat voor jou een leuk huisje is. Met of zonder zwembad, aan het water of met een eigen sauna echt van alles is er te vinden.
Ik heb goede ervaringen met de organisatie.

groet,
Angela

Buroscanbrit

Kijk ook eens bij Buroscanbrit. Daar bieden ze allerlei rondreizen aan en in verhouding tot los boeken van verblijf en reis is zo'n rondreis wel goedkoper. Als je dan toch al zo'n eind gaat reizen, probeer dan ook nog de fjordenkust erbij te pakken. Rondom Voss bijvoorbeeld, daar zie je echt prachtige fjorden!
Wij zijn nu 2 keer via Buroscanbrit naar Noorwegen geweest, prachtige rondreizen en prima geregeld. Als je nog vragen hebt: kom maar op!!

Freek1979

Freek1979

16-03-2009 om 11:49

Reistijd

Ik sluit me aan bij Buroscanbrit, prima organisatie!! Maar vergis je niet in afstand of vooral reistijd. Wij dachten ook wel even met auto via Zweden te gaan. Viel zwaar tegen. Voor terugweg in Noorwegen zelf alsnog overtocht per boot geboekt, ondanks dat ik een liefhebber van autorijden ben.

joer

joer

16-03-2009 om 13:55

Wij gaan ook naar noorwegen

Ik ben op dit moment ook onze vakantie naar Noorwegen aan het regelen.

Wij zijn enthousiast over het norske turist service. www.norske.nl

Wij kiezen voor een rondreis van ongeveer 3 weken. Verblijven dan in ongeveer 4/5 verschillende huisjes/appartementen.

Groeten JOER.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.