Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Vera*

Vera*

07-06-2009 om 22:24

Tas/trolly/koffer

Wij zijn aan het bedenken waar wij onze bagage instoppen voor onze reis van de zomer naar Thailand. Een rugzak valt (behalve voor manlief) af. Nu zat ik te denken aan drie tassen op wieltjes (dus eigenlijk trollytassen) omdat je die makkelijk ergens kan stouwen als je met bus of trein gaat en één harde koffertrolly voor de kwetsbare zaken.
Is dat een idee of toch maar allemaal hardschalen koffers?
Ik weet dat er hoezen zijn om om rugzakken te doen, is dat ook iets voor om die trollytassen?
Kom maar op met jullie ideeen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kofferrugzak

Ik zou een kofferrugzak nemen en een losse inklapbare trolly. Dat is toch wat sterker dan die wieltjestassen (ik vind ze erg onhandig manipuleren op een vliegveld).

Hoi vera

Cool Thailand! Ben er net in febr/maart geweest voor de 2e en niet laatste keer.

Ons bevalt een rol trolly van zacht stof erg goed. Deze is vrij licht. Wij hebben een kleine, 1 slagje groter dan een handbagage model. Je kunt er max 12/13 kg mee vervoeren, meer wil ik ook niet meenemen. Je kunt hem dan ook net even een stukje dragen en dat is handig met in en uitstappen. Het meeste van de tijd kun je er mee rollen. Ik heb ook nog een kleine dagrugzak altijd bij me.
Een harde koffer zou ik echt niet doen, er wordt flink mee gesmeten en is echt veel te zwaar. Ohja, wij hadden wel ook altijd een los slotje er op.

amk

amk

08-06-2009 om 20:31

Rugzakhoes

om je trolleytas en daar een hangslot op werkt prima.

Ik had in februari een grote rugzak mee en een sporttas met wielen. Groot formaat, en ik had liever een trolley gehad, want die komt wat hoger en is makkelijker te hanteren als je wat langer bent. Ik hing nu steeds naar 1 kant. Hoewel het maar kleine stukjes waren van bus naar hotel. En op het vliegveld mik je alles toch op zo'n karretje. Kwetsbare dingen moet je in je handbagage doen. Want je wil niet weten wat ze met de rest doen. Dat gaat op schiphol nog redelijk netjes als het mee zit, maar daar buiten echt niet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.