Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

cecile_s

cecile_s

13-03-2009 om 11:30

Thailand - khao sok

Wij gaan in de zomer naar Thailand o.a. naar de jungle (Khao Sok). Je kunt daar een ritje op de olifant maken. Via organisatie in Nederland kost het ca 130 euro met zijn vieren. Wie heeft ervaring met het ter plaatse regelen? Is er altijd plek? En wat kost het dan (oftewel, maakt het veel uit of niet)?

Cecile

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Khao Sok is in 1 woord geweldig, plan er 4 dagen voor. Je moet er ook zeer zeker de overnight laketour doen, voor de kinderen en voor jezelf helemaal te gek! Wij zijn er 2 weken geleden nog geweest.
Wij verbleven in Art's River Lodge, helemaal geweldige lokatie. Het ligt aan een rivier waar de kinderen op banden mee kunnen drijven. Er hangt ook een tarzantouw waarmee ze het water in kunnen slingeren. Tussen 7 en 8 en 5 en 6 is het monkeytime. Vanuit alle hoeken verschijnen er apen.

Wij regelen altijd alles ter plekke dat is altijd goedkoper. Overal verkopen ze tours en je hebt zo door welke het goedkoopste is want ze zijn allemaal hetzelfde. Vaak kun je nog een leuke deal maken ook.

Wij hebben alleen vliegtickets geboekt en de rest gewoon ter plekken geregeld, ook hotels.

Kijk maar even naar onze fotos op mijn site.

http://leoanneliesvakanties.punt.nl/?id=401402&r=1&tbl_archief=&;

en

http://leoanneliesvakanties.punt.nl/?foto=1

Nivea

Nivea

13-03-2009 om 17:36

Ik kan me niet voorstellen...

Ik kan me niet voorstellen dat er geen plek is. Je zit in het absolute laagseizoen! En er zijn olifanten genoeg. Misschien wel goed om even uit te zoeken wat nu de leukste tocht is. Er is weinig wat ik een organisatie zou laten boeken. Gaan jullie georganiseerd?

Nivea

Nivea

13-03-2009 om 17:38

Lis@

Zou je Khao Sok ook doen met een kleintje van bv 3 jaar? (We hebben een goede rugdrager).

Nivea

3 jaar is erg jong. Je zit in een waterrijke omgeving maar ik heb er kleine kindjes gezien. Je kent je kind zelf het beste. Het is een prachtige omgeving, ik zou alleen die overlake tour niet doen met een kind wat niet kan zwemmen.

Zie mijn fotos op de eerder genoemde site.

Bibi

Bibi

14-03-2009 om 16:18

Cecile

Hoi Cecile,
Ik heb net jouw 2 berichtjes gelezen, en toeval..... Wij gaan van de zomer met onze 2 dochters (van 7 en 9) naar Thailand, we gaan oa fietsen in Bangkok, én naar Khao Sok Wat grappig! Wanneer gaan jullie? Zou wel grappig zijn als we nog in dezelfde periode zitten ook!
Bibi

Bibi

Bibi

14-03-2009 om 16:21

O, lees net...

Dat jullie in Juli gaan, wij ook! Dalijk zitten we nog samen in het vliegtuig, wij gaan vanaf Dusseldorf.
Bibi

cecile_s

cecile_s

14-03-2009 om 22:24

Bibi

Wij vertrekken 19 juli. En jullie?
Wij hebben onze reis nog niet helemaal ingedeeld, maar willen overnachtingen wel vanuit Nederland al helemaal vastleggen.

Voor andere lezers met ervaring Khao Sok: olifant ter plaatse regelen is dus geen probleem? Ik denk dat we het inderdaad nog niet hier vastleggen, je kan geloof ik ook met rubberbanden de rivier afdrijven. Kunnen we ter plekke kiezen wat we willen doen.

Bibi

Bibi

14-03-2009 om 22:57

Cecile

Net een paar dagen later, 22 juli vertrekken we. 27 tot 29 juli zijn we in Khao Sok trouwens. We hebben ondertussen het meeste vastliggen, we verblijven eerst in Bangkok, dan vliegen we naar Phuket, daar 1 overnachting, dan naar Khao Sok, en dan nog een weekje Krabi. Vervolgens weer per vliegtuig naar Bangkok, daar 1 overnachting, en dan weer terug helaas... Maar het plan is om over een paar jaar terug te gaan, en dan naar het noorden te gaan, en dan willen we ook naar Cambodja. Leuk dat jullie met kinderen van dezelfde leeftijd ook naar Thailand gaan, hoor je toch niet zo heel vaak!
Bibi

Bibi

Bibi

15-03-2009 om 21:30

Tina

Nee, dat verwachtte ik niet idd, als ik tegen mensen zeg dat we naar Thailand gaan met de dames, wordt ik op z'n minst verbaasd aangekeken! Maar ja, dat deden ze ook toen we met een baby van 6 maanden met het vliegtuig gingen Zal wel aan mijn omgeving liggen dan! Maar het lijkt me idd leuk voor de meiden om wat leeftijdsgenootjes tegen te komen.
Bibi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.