Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Tips gezocht: zon + goedkoop

Ik ben even inspiratieloos:

Normaal gesproken ben ik allaaaang bezig met het boeken voor zomer volgend jaar. Maar aangezien we het volgend jaar met minder zullen moeten doen (regeringsplannen) en bv ons huis ook geschilderd moet worden, moeten we even goed op de kleintjes letten.

Wensen: autovakantie, stacaravan/chalet/huisje, zon, betaalbaar (2 weken ca 750 voor accomodatie)/GEEN Frankrijk.

Natuurlijk heb ik het internet al flink afgespeurd, maar het kost me moeite om iets betaalbaars te vinden.

Wie van jullie heeft een leuke tip voor een accomodatie (die niet in Frankrijk ligt)?

Ik ben benieuwd, alvast dank!

Wie heeft

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kroatie? (of huizenruil)

Met auto, zon en geen Frankrijk blijft volgens mij alleen Spanje, Italië of Kroatië over. En volgens mij is de laatste het goedkoopst. Misschien dat midden Italië (Marche)een optie is?

Of...huizenruil?

Tja, wat is afstand?

Wij zijn net terug uit Istrie, Kroatie. 1340 km gereden maar ter plekke kost alles een drol. Voor 6 euro eet je je helemaal rond.

Spanje, Italie enz is ook minstens 1250 km rijden. Trouwens, wij vinden deze afstanden niet ver!

Vic

Vic

19-09-2011 om 13:37

750 euro

Bedoel je die 750 euro per week of voor twee weken? Dat laatste lijkt me zo ongeveer een onmogelijke opgave in het hoogseizoen, of je moet met eigen tent op een natuurcamping gaan staan.

Moppeke

Moppeke

19-09-2011 om 19:23 Topicstarter

Re:

Dank voor jullie reacties tot dusver.

Afstand is niet zo'n probleem, tot ca. 1400 km.

De reden waarom is eigenlijk niet relevant, ik ben benieuwd naar ervaringsverhalen en/of specifieke tips. Misschien heeft iemand in het verleden eens een leuke accomodatie gehuurd voor weinig in een leuke omgeving en wil die met mij delen. Vandaar dat ik een richtprijs had opgeschreven, max 750 aan huur voor 2 weken accomodatie.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.