Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
22-07-2011 om 08:43
Gisteren toch nog een weekje weg met de caravan geboekt naar Midden-Limburg. En wat moeten we in ieder geval daar gaan zien?
Ik ben benieuwd!
24-07-2011 om 15:14
Tip
http://www.vvvmiddenlimburg.nl/
Ik heb alleen tips voor je in Zuid-Limburg; dagje Maastricht, grotten Zonnenberg (Maastricht, juist niet die in Valkenburg), dagje Aken, kanovaren Maastricht, Kasteel Hoensbroek (in Hoensbroek), Miljoenenlijntje vanuit Simpelveld.
24-07-2011 om 23:38
Nieuwe dierentuin
Bij Kerkrade is een (nieuwe) dierentuin, Gaiapark, die mij de moeite van het bezoeken waard is. Wij gaan er misschien ook heen volgende week.
In Valkenburg kun je even lekker de toerist uithangen. Vorig jaar hebben wij er ook prima gegeten voor 10 euro p.p.. Goed de restaurantborden in de gaten houden voor leuke aanbiedingen. Het is niet Midden-Limburg, maar Thorn is ook een bezoekje waard en als het mooi weer is zou je naar Vaals kunnen gaan voor het drielandenpunt. (Allemaal leuk als je een auto hebt, met het openbaar vervoer is het wat meer 'gedoe' uiteraard.) Bij bepaalde plaatsen waan je je echt in het buitenland. Als je met de auto bent, maar ook met de trein zou ik dus ook gewoon lekker de omgeving verkennen. Wij gaan het deels op de fiets proberen, dat heb ik 30 jaar geleden ook al eens gedaan met een vriendin. Ik heb er echt zin in
27-07-2011 om 11:25
Uitstapje naar noord limburg
Toverland bij voorbeeld.
En idd Gaia park. Schijnt ook erg mooi te zijn.
gr Rymcke
28-07-2011 om 08:15
Bedankt
Voor de tips. Zit zeker wat leuks tussen.
Toen ik mijn man alle tips liet lezen, verzuchtte hij dat we toch ook wel een dag op de camping konden blijven..... Dus ook dat gaan we doen.
En we gaan zeker een dagje naar Bobbejaanland in België.