Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
02-08-2009 om 21:13
Wij gaan dus 2 weken naar Hoeven met onze 2-jarige. We zitten naast een waterpark dus hopelijk zijn we daar een paar dagen mee zoet, maar ik ben op zoek naar nog meer tips.
Beekse Bergen / Efteling zijn een mogelijkheid. Een dagje Antwerpen (niet zo kindvriendelijk natuurlijk) lijkt me leuk.
Wat zou er verder op het programma kunnen staan? We huren een auto en alles op hoogstens een uur rijden is een mogelijkheid.
Bedank.
02-08-2009 om 21:56
Website
Kijk eens op de website www.uitmetdekinderen.nl
Daar kun je regio of postcode selecteren, leeftijd waarvoor het geschikt moet zijn en of het weersgevoelig is of niet.
02-08-2009 om 22:43
Speelparadijs joepie in breda
hoewel 2 jaar daar misschien nog wat jong voor is. Maar anders is dat een fantastische slecht-weer activiteit.
Marjoleine
04-08-2009 om 21:54
Oh die link is goed
Verder nog tips van mensen die daar in de buurt wonen?
04-08-2009 om 22:42
Ik woon er
En Joepie zou ik niet doen. Jij hebt bubbels in het park. Joepie is voor een 2 jarige echt geen meerwaarde. Kinderboerderij de dries in el is leuk. Of wolfslaar in breda. In el kan je ook heerlijk op het strand spelen bij de turfvaart. Gratis. Mooi water. Lekker strandje. Je kan heerlijk koffie drinken in mijn tuin. Ik maak waanzinnige capucino (al schrijf ik het dan fout) kindje kan met ruudje spelen. Hahaha. Voor meer details over el-city mail me maar. Karin . Fred @ casema. Nl groet polly