Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

madelief##

madelief##

20-02-2009 om 17:50

Toverland ook leuk als alleen binnen?

Hallo,
ik lees overal goede beoordelingen van Toverland. Het lijkt ook leuk op de site. Maar we willen er eind volgende week naartoe. Dus vooral binnen, denk ik.
Is het ook leuk als je alleen binnen kunt zijn? Onze kinderen zijn 5 en 8.
Gr.
Madelief

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

20-02-2009 om 20:48

Prima te doen

Je kunt je bij Toverland prima alleen binnen, zeker met de leeftijden van je kinderen.
Er is wel een bobbaan binnen, althans binnen stap je in en vervolgens gaat die naar buiten.

Jesse_1

Jesse_1

20-02-2009 om 22:18

Zeker!

Er is echt ook veel binnen. Wij zijn eens geweest op een snikhete dag en toen eigenlijk de hele dag binnen (geen zon op de kop) en geen moeite om ons de hele dag te vermaken!
Jesse

madelief##

madelief##

21-02-2009 om 12:53

Meer dan gewone binnenspeeltuin

Hoi, bedankt voor jullie reacties...
maar als je alleen binnen kunt zijn, is het dan nog wel meer dan een gewone binnenspeeltuin/klimparadijs?
Het is nl. nogal een afstand voor ons, 2 uur rijden misschien wel. Dus als het pretpark-idee wegvalt als je alleen binnen kunt zijn, vindt ik het een beetje jammer.
groet

Madelief

Jesse_1

Jesse_1

21-02-2009 om 13:58

Jazeker!

Het is gewoon een (gedeeltelijk) overdekt attractiepark. Nu is het wel een aantal jaren geleden dat wij er geweest zijn. Op www.toverland.nl kun je onder 'park' zien wat er allemaal binnen is. Er was in ieder geval een achtbaan en zo'n zweef, zo'n huis waarin alles beweegt en nog meer. Véél groter dan een gewone binnenspeeltuin.
Jesse

Prima!

wij zijn er eind november geweest, toen was het te koud en regenachtig voor buiten. En eigenlijk is binnen ook veel meer te doen dan buiten.

De kids hebben zich prima vermaakt, er is echt genoeg te doen binnen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.