Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Turkije of egypte

De titel zegt het eigenlijk al. Volgend jaar in de mei vakantie willen mijn vriendin en haar dochter van dan bijna 9 en ik met mijn dochter van dan bijna 9 en zoon van dan 7 op vakantie. We willen graag naar de zon. Omdat de meivakantie dit jaar weer erg vroeg valt en we de eerste week willen gaan, twijfelen we tussen Egypte of Turkije. Wie kan mij tips geven en helpen een eventuele keuze te maken. We gaan all inclusief, en vinden het dus erg belangrijk dat het eten goed is. Verder een mooi zwembad voor de kinderen.

Alvast bedankt,

groetjes van Charlotte

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mix

mix

07-09-2012 om 12:13

Paar jaar geleden

met de meivakantie in turkije geweest, alanya.
Weer was zacht van temperatuur maar wel 4 dagen bewolking.
Check of het zwembad vol is, zeker als het een kleinschaliger project is(bel ze lieft persoonlijk) en de vakantie vroeg valt.Meestal zijn ze in mei wel gevuld, maar op Corfu stonden we toch heel vreemd te kijken naar een leeg zwembad, wat op ons verzoek een week eerder werd gevuld dan ze van plan waren.
Eten is meestal vrij verwesterd met zo'n buffet, vis/vlees, genoeg soorten groentes, fruit, soorten toetjes, er is altijd wel iets bij dat iemand lust.
Zonzekerheid ... de temperatuur is goed, maar zoals ik hierboven al zei: 4 dagen bewolking is best veel als je maar een week gaat

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.