Vakantie en uitjes

Jo
06-07-2009 om 11:59
Vakantie geboekt maar spijt van de keuze
Hallo
Wij hebben een vakantie naar de zon geboekt maar ik heb toch spijt van onze keuze. Mijn man wilde terug naar deze appartementen en wij, ik en de kids liever naar gezelliger complex op Kreta waar ik verleden jaar al was ( zonder man die moest werken). Ik heb hem dit jaar laten kiezen omdat hij perse niet naar Kreta wilde. Het is een vooroordeel omdat ik het echt heel leuk heb gehad, veel aanspraak, barretje erbij, veel kinderen om mee te spelen. Dit app. waar we nu naar toe gaan was best saai, geen bar of iets erbij, alleen zwembad. Maar weinig tot geen aanspraak, mensen erg op zichzelf en het was vaak erg stil rond het zwembad. Ook omdat er geen bar of rest.bij was vermoed ik. Nou ja, Kreta was een stuk leuker in wat er te doen was enz. plus de gezellgheid van het hele complex. Nu is dit een beetje laat bedenken, wilde mijn man eens laten kiezen maar heb wel spijt.Ook de kinderen vonden het niet zo leuk. Wat gaan we doen, omboeken? Of accepteren? Het is maar één keer per jaar dat we op vakantie gaan ook.
Maar verheug me er hierdoor wel een stuk minder op..

Tinus_p
06-07-2009 om 12:14
Relatieproblemen
Lijkt me meer iets voor de rubriek relatieproblemen.....
Waarom wilde je man niet, en waarom heb jij je laten overhalen?

reina
06-07-2009 om 13:50
Ik snap het niet, je man heeft iets gekozen waar julie al eerder waren ofzo? Want je schrijft dat dit best saai is. Misschien hebben jullie andere verwachtingen/wensen (wil de een gezelligheid, drukte etc en de ander liever rust)? Dan lijkt het me niet oneerlijk om om de beurt te kiezen en af te spreken dat de ander niet gaat zitten kniezen, maar er het beste van maakt! Kun je zomaar omboeken (meestal kan dat alleen als je echt een reden is en dat heb je nu niet)? En als jullie dit wél gaan doen, probeer dan je er wél op te verheugen, ga opzoeken wat er te doen is in de omgeving, ga de leuke dingen ervan zien en je niet blind staren op hetgeen je niet leuk vindt, want dan wordt het inderdaad vast niet zo leuk.....

dirksmama
06-07-2009 om 17:08
Bieb
Gewoon stapel boeken van de bieb meenemen. In een saai appartement heb je daar veel meer tijd voor.

Lynna
06-07-2009 om 18:24
Je man laten kiezen
Ik vind het helemaal niet zo gek dat jij je nu moet aanpassen aan je man. Hij heeft blijkbaar vorig jaar helemaal geen vakantie gehad, dan is het toch sneu als hij dit jaar wel een vakantie zou hebben die hij niet leuk zou vinden? Je hebt vorig jaar al een vakantie gehad zoals jij dat wilt, dan pas jij je nu aan. Volgend jaar maken jullie samen een betere keus.
Ik hoop dat jullie allemaal toch zullen genieten!

wil40
07-07-2009 om 00:16
Wij
zouden dan geen van beide reizen hebben geboekt. Man wil niet naar Kreta. Geen probleem, nog warme eilanden genoeg over. Jij wilt niet naar saai appartement. Prima.
Op zoek dus naar een appartement met meer leven in de brouwerij, maar niet op Kreta.
Keuze genoeg zou ik zeggen. Je zoekt toch iets op wat je beide leuk vindt? Of overboeken nog lukt, weet ik niet, maar ik zou nog eens met manlief om de tafel gaan zitten. Als het overboeken niet zou lukken dan ging ik natuurlijk mee met een vrolijk gezicht en dik boek.

maan.
07-07-2009 om 10:16
Volgend jaar..
Dit jaar is de vakantie zijn keus geweest dan is het eerlijk om volgend jaar de vakantie jouw keus te laten zijn.
En het jaar daarop proberen om iets te vinden wat iedereen leuk vindt.
Maak er dit jaar gewoon het beste van dan valt het misschien nog wel mee. Prettige vakantie alvast.