Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
23-12-2010 om 21:23
Ik had hem wel hierboven bij het draadje over Den Haag kunnen zetten, maar ik dacht misschien een leuk idee om een draadje over tips voor vakantie-uitjes te starten.
Van een kennis had ik erover gehoord en vandaag dus geweest naar de Vogelkelder in Den Haag. Het is een mega-dierenwinkel met daarnaast een ontdekhoek voor kinderen. Wat je o.a. kan doen: goud en edelstenen zoeken in water, fossielen zoeken, tasjes en vogelhuisjes verven, uilenballen uitpluizen, speurtochten en nog veel meer.
Wij hebben goud en edelstenen gezocht inclusief schatkistje dat ook geverfd kon worden in het restaurant. Daarnaast door de winkel gelopen, je kijkt je ogen uit. Echt iets voor kinderen die geinteresseerd zijn in dieren en de natuur. We gaan zeker nog een keer terug om het deel met de grotten te bekijken (fossielen e.d.). Vond ik nu te prijzig alles bij elkaar. Maar heel geslaagd voor een dagje uit of partijtjes. En ik heb geen aandelen hoor! Wilde het gewoon even delen.