Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
06-10-2011 om 22:33
Misschien een rare vraag maar wie weet een leuke vakantiebestemming in (Zuid) Duitsland voor ons gezin met twee kids van 3 en 4 jaar. Alvast bedankt voor de reacties.
09-10-2011 om 16:37
Mag noord duitsland ook
Wij hebben dit jaar een geweldige vakantie gehad in Travemunde. In een huisje aan de Oostzee kust (ik wist niet dat er in Duitsland zo'n mooie kustlijn was). Heerlijk zandstrand, fijne zee en leuke plaatsen om te bezoeken (lubeck, wismar, Rostock).
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
11-10-2011 om 10:23
Beieren
Ik ben er geboren en opgegroeid. En we gingen en gaan er nog steeds veel op vakantie.
Ik weet niet wat jullie graag doen: in de hoge bergen wandelen, in de lage bergen veel door bossen struinen, zwemmen in de leuke meren.
Wij hadden ooit een geweldige vakantie in het Beierse Woud, dicht bij het national park.
Kamperen is een kwestie van geluk. Wij verblijven veel op boerderijen in een vakantiewoning. Niet duur, en snel contact met de boeren en andere gasten.
Als je even meldt wat je precies verwacht kan ik je meer concrete voorstellen doen.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.