Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

ogi

ogi

09-10-2011 om 20:50

Vakantiebestemming 2012 duitsland/oostenrijk

Wie weet er nog een leuke vakantiebestemming voor volgend jaar 2012 medio juli/augustus in Zuid Duitsland of Oostenrijk. Ons reisgezelschap bestaat uit pa en ma, twee kids van bijna 4 en 5 jaar en opa en oma.

Denk zelf aan een camping/hotel of iets met goede voorzieningen (zwembad/speeltuin) voor kids.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groet OGI

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jessica O

Jessica O

10-10-2011 om 06:58

Zwarte woud

dit jaar zaten we in het zwarte woud. Schitterend. We hadden een ontzettend mooie camping, echt super. Ze verhuren er ook stacaravans, maar je eigen tent/caravan kan natuurlijk ook.

Verder, Eifel, Moezel, rond de Chiemsee. Allemaal mooi!

Jessica

Jessica

Welke camping was dat?

Jessica O

Jessica O

10-10-2011 om 15:10

Savon

Dat was camping carpe diem in wildberg.
Zoon van 8 vond het super leuk. Zwembad, riviertje. Iets animatie, maar niet te veel (hooguit 1 ding per dag). Echt leuk.

Jessica

Dank je wel jessica

ik ga eens even kijken of het wat voor ons is. De jongens willen wel eens iets anders dan Frankrijk. Wij niet overigens, maar ik ben bereid mijn Frankrijk=vakantie-gevoel op te geven voor een hele, hele leuke camping.

Nyntje

Nyntje

11-10-2011 om 13:24

Landal oostenrijk

Kan ik je zeker aanraden, in hoogseizoen een prima prijs. Goedkoper dan een camping met stacaravan en veel comfortabeler. Prachti huisje met alles erop en eraan met een terras of balkon.
De omgeving is prachtig. Het park zelf is kleinschalig,maar wel een zwembad bij, een kidsclub en activiteiten. Maar voor kids van deze leeftijd prima geschikt om van alles te ontdekken.

Bad Kleinkircheim in Karintie
Suc6

Wij waren hier dit jaar....

http://www.koenigsleitn.at/

Tegen de tsjechische grens aan. p[rachtig vriendelijk stukje oostenrijk. Mooie natuur. Leuke huisjes, zwembad & zwem-meer & grote speeltuin op/naast het parkje. Autovrij. Erg vriendelijk en kleinschalig. Low key vermaak op het park voor klein grut.

Wij gingen voor de golfbaan ernaast, maar ook zonder dat is het vooral voor gezinnen met jonge kinderen een paradijsje vond ik!

Ingrid

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.