Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Sjocola

Sjocola

02-09-2009 om 13:15

Vakantietips gran canaria

In navolging van het draadje over kreta...

Wij gaan volgende week voor het eerst zonder kind een weekje op vakantie.
Zijn er dingen die we daar absoluut gezien moeten hebben, inderdaad een restaurantje dat we niet mogen overslaan etc. etc. Ben benieuwd naar de tips

Groetjes,
Sjocola

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yta Chalne

Yta Chalne

03-09-2009 om 08:26

Bananen

Het is je kans om heerlijke verse bananen te eten, niet die dingen die hier in de winkel liggen. Bezoek een finca, leuk om dat te zien.

Sjocola

Sjocola

03-09-2009 om 11:53

Kijk toch leuk zo'n forum, het zou echt niet in me opgekomen zijn om daar (bewust) een banaan te gaan eten. Ga ik nu zeker doen (ookal is het niet mijn favo fruit). Thanx voor de tip!

Guinevere

Guinevere

03-09-2009 om 12:16

Avocado

In dat geval adviseer ik om ook een paar echte lekkere avocado's te proeven!
Gran Canaria ben ik nog nooit geweest, alleen op La Palma dus verder geen adviezen... Misschien is het wel handig als je aangeeft waar op het eiland je gaat verblijven?

Sjocola

Sjocola

03-09-2009 om 13:34

Overal!

We hebben een autootje tot onze beschikking dus alles is wel bereikbaar denk ik
Ik ga dus tot nog toe vooral eten geloof ik, hè wat vervelend zeg
Thanx!

Tip

neem ook een jas en lange broek mee als je gaat toeren. In het binnenland kan het best koud zijn. Wij waren er vorig jaar in de herfstvakantie. Op het strand was het 25 graden, binnenland was het 9!!!
Wel de moeite waard om te bekijken en heerlijk rustig. Mijn tip is om in zo'n klein plaatsje in een barretje eens lekker wat te drinken en wat tapas te nemen. Kost opeens geen drol...twee cornetto's, een cola en een jus en drie bakjes tapas...7 euro en 50 cent!!!!

groetjes van Purk

Sjocola

Sjocola

04-09-2009 om 08:58

Lol

Ik geloof dat ik mijn lijn-pogingen maar beter kan staken, als ik het goed begrijp ga ik er vooral heen om te eten whahaha.
Zonder flauwekul, bedankt voor de tip, trui en broek gaan mee en de binnenlanden zullen we zeker bezoeken

Groetjes,
Sjocola

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.