Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Vakantieveiling, is het wat het lijkt?

Ik ben er vandaag terecht gekomen en je kan vakanties boeken voor een prikkie.
Waar zit het addertje? Wie heeft hier ervaring mee?

Anita

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

05-06-2009 om 15:26

Geen addertje

vriendin is met hemelvaart 5 dagen voor 70 euro naar een vakantiepark geweest,
ik zoek ook al een tijdje, maar door het opbieden word het niet echt veel goedkoper hoor.
een aanbieding bij weekendjeweg is goedkoper dan een overnachting via vakantieveiling.
maar hoe groter de reis hoe groter het voordeel.
Ik dacht snachts meer kans te maken, maar dan zijn de bied periodes langer en dus maakt het niet veel uit.

Ciska22

Ciska22

05-06-2009 om 19:47 Topicstarter

Okay...

Ik keek er vanmiddag op en zag toch best leuke koopjes voorbijkomen. Ook veilingen die net afgelopen waren. Er komen dus niet ineens nog zoveel % aan kosten bijkomt.
Ga nog maar eens rond kijken daar....

Tip

De vakanties die daar worden aangeboden kun je ook bij de reisaanbieder zelf terugvinden. Voor dezelfde prijs.

Dus ik vind dat er wel een addertje onder het gras zit. Zo kun je toch nog duurder uit zijn door het bieden.

Kijken wat er aangeboden wordt en dan even speuren bij de reisaanbieder zelf dus.

Al een poosje

Ik doe ook al een poosje mee op vakantieveiling. Je moet ontzettend opletten wat iets kost als je het gewoon zou kopen. Er zitten geen verborgen kosten aan, maar lees wel even goed wat het arrangement behelst. Als er extra kosten in rekening gebracht worden staat het daar ook bij. Dus een keer doorklikken in het overzicht.

Stel je zelf een limiet en blijf daar ook bij. Laat je niet gek maken omdat het zo'n leuke aanbieding is.
Ik had vorige week een arrangement voor 2 personen bij de Zwaluwhoeve voor € 85,= maar daar heb ik maanden op zitten azen. Ze gaan steeds voor meer dan € 100,= en ik wilde er niet maar dan € 90,= aan besteden. Toevallig zag ik ik 'm net voor € 73,= weg gaan. Da's balen, maar ja, niks aan te doen.

Oh ja, het wordt pas echt duur als je je laat verleiden om iets te kopen wat je normaal gesproken niet zou doen.

Geen addertjes

Als je advertenties verder bekijkt zie je of er nog kosten bijkomen. Wij zijn afgelopen hemelvaart ook via vakantieveiling weg geweest. Huisje op pretpark, 5 dagen voor de helft. Maar je moet váák kijken en je aan je limiet houden, weten voor welke tijd je wilt en niet doorgaan met bieden als er veel meebieden. Die 5 dagen pretpark inclusief huisje kossten ons net zoveel als met z'n 4-en toegang alleen (voor 1 dagje dus). En let op de veilingsluitingstijden, als je pas instapt met bieden op het laatste moment weet je ongeveer wat het kosten gaat.
groeten albana

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.