Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Nikus

Nikus

28-05-2009 om 18:46

Vast caravanbed

Mijn man heeft in een ijverige bui bedacht dat we wel een vast bed in onze casa le Triplex kunnen maken. Inmiddels heeft hij de bankjes eruit gesloopt en een plan van internet gehaald.

Je snapt dat ik met argusogen kijk.
Ik vind het helemaal niks en heb er een hard hoofd in.

Wie heeft ervaring met het inbouwen van een vast bed en kan me geruststellen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

28-05-2009 om 22:01

Niet zelf

heb er wel iets over in de KCK gelezen dat dat heel goed kon....met voorbeeld erbij

marie

marie

29-05-2009 om 11:22

Waarom?

Hallo
Waarom wil je dat man dat eigenlijk? Wij slapen prima op de dinette en die laten overdag ook als bed liggen.
Wel wil ik nog eens een oplegmatras voor het comfort.
groetjes

katingka

katingka

29-05-2009 om 14:49

Matras op dinette

Wij hebben gewoon een binnenverings-matras gekocht (1.40 x 1.90) bij de IKEA, en die ligt nu gewoon standaard op onze dinette. De bank-kussens liggen op zolder. Mocht je de caravan ooit nog willen verkopen dan kun je't zo weer ombouwen. Wij zitten nu dus nooit binnen, de caravan is alleen om te slapen.

Wij ook

Bijna net zoals Katinka, we hadden alleen het tafelblad er ook uit en daar een spaanplaat liggen met ronde gaten erin voor het vocht.

reina

reina

29-05-2009 om 19:54

Als

Wij doen het als Marie, zithoek is altijd omgebouwd tot slaapplek, wij hebben sinds kort een extra oplegmatras, heerlijk!

Nasha 1st

Nasha 1st

29-05-2009 om 22:47

Huh?

wanneer dan?

Nasha 1st

Nasha 1st

30-05-2009 om 15:30

Gevonden....

ok....

Wees maar gerust

Mijn man heeft ook een vast bed gemaakt in onze caravan. heerlijk! Hij heeft er 2 lattenbodems van 70 cm breed in gezet met daaronder 2 gasveren om het bed omhoog te zetten. het werkt perfect! Echte matrassen en een lattenbodem slapen vele malen lekkerder dan een plank en een oplegmatras. Ik kan het iedereen aanraden.
Mijn man is wel echt superhandig hoor, als bijvoorbeeld mijn vader er aan zou beginnen zou ik ook het zweet in de handjes staan.....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.