Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

klara

klara

09-06-2009 om 10:06

Vaste staplaats op camping ... welke is leuk

Hallo ,

We hebben de mogeljkheid een prachtige stacaravan te kopen ... dit is iets wat mij al een geruime tijd erg leuk geleken heeft , maar was altijd een ver van mijn bed show omdat het gewoon niet op mijn pad kwam ... Nu komt het opeens wel op mijn pad , maar heb ik geen plek waar ik zou kunnen staan en zie door de bomen het bos niet op het internet .... En via internet heb ik natuurlijk ook niet de mogelijkheid om even sfeer te proeven ..

Waar ik naar op zoek ben is een leuke familie camping , met veel mogelijkheden voor mijn kindjes van 8 en 5 jaar . Waar een gezellige sfeer is en mensen staan in dezelfde levensfase als wij ... Liefst in de omgeving van Friesland , drenthe

Wie staat erop een dergelijke camping hoe bevalt het .. wat zijn aanraders om eens even heen te rijden en sfeer te proeven ..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Suzanne

Suzanne

09-06-2009 om 10:33

't hout in bakkeveen

Hallo Klara,
Zelf heb ik geen ervaring met deze camping, maar heb wel kennissen die hier komen. Dit lijkt me ongeveer wat jullie zoeken: www.thout.nl

't reestdal

http://www.reestdal.nl/ is op zich een leuke camping niet zo groot mooie natuur.Wij wonen er naast en wij vinden het erg gezellig!

Oppassen met caravan zonder plek

Je moet vóór je die caravan hebt 'zeker' zijn van een plek. Dat is een crusiaal iets. Héél veel campings hebben vaste plekken voor stacaravans, maar daarbij moet je vaak (meestal) de al 'staande sta-caravan' erbij kopen. Je koopt dan de stacaravan die erop staat en erbij hoort die plek(die je huurt). Nieuwe stacarvans moeten/gaan meestal op de plek van een 'oude stacaravan' die eerst gekocht moet worden en dan moet je ook de oude nog laten afvoeren (en is duur). Dus voor je een kat in de zak koopt....éérst de plek. Anders zit je zo met een stacaravan in je maag waarvoor je verwijderkosten hebt.
Hier (in de omgeving) kun je bij bosjes 'gratis sta-caravans' krijgen....alleen moet je 'm zelf komen ophalen. Dat is namelijk stukken goedkoper dan zelf afvoeren. Ook als je de caravan hebt...calculeer dan de kosten voor vervoer erbij in (is ook erg duur, dacht 2000 euro...is namelijk bijzonder vervoer, dit ligt trouwens wel aan de afmetingen).
succes met zoeken.
groeten albana

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.