Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Verblijfskosten thailand

Wie kan me een richtlijn geven wat een gemiddeld verblijf per dag in Thailand ongeveer kost (maand december)? Dus exclusief vlucht maar wel middenklasse hotel en redelijk eten (dus niet iedere avond op straat en backpackers nivo hotels) en evt. binnenlans vervoer over de weg...

Iemand een idee?

Dank, gr Jopi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

15-09-2009 om 16:23

Tja

Wij hebben voor 400-500 baht per dag ontbeten terwijl de kosten van de kames lagen tussen 200 en 570 baht. We hebben het lekkerste gegeten in één van onze guesthouses, 40-50 baht per bord (het bier was duurder).
Het duurst hebben we gegeten op het strand op Koh Samui, dat was wel 2100 baht (de helft was voor de kreeft van 1 persoon).
Tja, waar jij in zoekt heb ik geen ervaring in dus zoek op tripadvisor en kijk naar hotel recensies in de regio waar je iets zoekt. Dat heb ik ook gedaan en we zijn toch in iets leuks terechtgekomen (zelfs de taxichauffeur was helemaal enthousiast).
De laatste drie dagen in Bangkok hadden we een 4/5 sterren hotel. Dat was een aanbieding van Greenwoodtravel. Na de eenvoudige homestay die we die ochtend verlaten hadden (het was daar geweldig) was dat nogal shocking. De kinderen raakten er niet over uitgepraat.
Voor de nachttrein Bangkok - Chiang Mai betaalden we ongeveer 85 euro (4 personen), vliegen op het zelfde traject 125 euro.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.