Vakantie en uitjes

qwerty
26-06-2012 om 20:32
Verrassing [jarige moeder op de camping]
Ik kan mijn vorig draadje niet meer vinden, maar we zijn in Italie geweest! We zijn vorige week woendsag vertrokken met het vliegtuig, en hadden van te voren een stacaravan gehuurd (waren er nog heel veel vrij). Na goed, we hebben ons 1 avond op de camping "verstopt". Was wel grappig, we zagen een aantal keren mijn vader wandelen.. Op mijn moeder haar verjaardag zijn we met een taart naar hun caravan geweest. Nou dit was geweldig!! Wat een verrassing!! Dikke tranen, zowel van mijn vader als mijn moeder! We hebben héérlijke 5 dagen gehad! Was echt supergezellig, eigenlijk als vanouds.
Bedankt voor alle tips!
Qwerty

Mover
26-06-2012 om 21:39
Oh wat geweldig
leuk om te horen dat de verrassing zo geslaagd is!
Hartstikke leuk. En jullie zijn dus gevlogen?

Toke
26-06-2012 om 22:12
Wat leuk
wat leuk om nog even terug te lezen hoe je het hebt gehad. Wat een heerlijke verrassing is dat geweest voor je ouders en een leuk avontuur voor jullie samen. Grappig ook om jezelf te moeten verstoppen in een stacaravan! En fijn natuurlijk, zo met vliegtuig en stacaravan. Lekker relaxed!

Brianna F
27-06-2012 om 10:01
Geweldig
Ik zit er helemaal in. Je ziet je ouders en zij weten van niks, dat moet heel gek zijn geweest, je verstoppen voor je vader En dan die reactie, fantastisch. heel goed geslaagd dus.

Shonagh
27-06-2012 om 16:43
Ja te gek
Lijkt me dat, je vader zien en hij weet niet jullie daar zaten, haha. Fijn dat het zo geslaagd was :o)

Flora B
27-06-2012 om 19:19
tjee...
Super, ik heb jullie draadje half gevolgd een paar weken geleden... ik zou je zo na doen, kon een aktie van mij zijn.
Waar zat je in Italie en waar heb je op gevlogen?

+ Brunette +
28-06-2012 om 12:01
Goeie actie.
Beste keus inderdaad, accommodatie op dezelfde plek waar je ouders zitten. Juni is geen hoogseizoen dus het verbaast me niets dat e.e.a. gelukt is.

Genista
29-06-2012 om 10:40
Leuk
Ik heb het draadje wel gevolgd en ik was heel benieuwd wat jullie zouden doen. Hartstikke leuk dat je het hier nog even neerzet. En natuurlijk geweldig dat jullie verrassing zo geslaagd is.