Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

ano9

ano9

30-03-2009 om 21:04

Vliegen

wij gaan voor het eerst met onze kinderen vliegen. nou heb ik altijd wel erge last van mijn oren. hebben kinderen daar minder last van of niet? zelf gebruik ik altijd neusspray, aangezien onze kinderen helemaal in paniek raken als ik al met die spray aan kom zie ik dat niet zo zitten voor hun. iemand ervaring met dit?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Anneja

Anneja

31-03-2009 om 11:02

Kauwgom/zuurtjes

weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar een stukje kauwgom of een zuurtje helpt meestal goed om je oren geklaard te houden.

anne

amk

amk

31-03-2009 om 12:04

Rietjesbeker

bij mijn 3,5 jarige werkt een rietjesbeker heel goed.
Wel bij het opstijgen open laten, anders spuit het door het hele vliegtuig. (ja ervaring......)

Maar eigenlijk had ze er helemaal geen last van.

Jolijt

Jolijt

01-04-2009 om 08:33

Niks doen

eerst kijken of ze er uberhaupt last van hebben...
Wel een snoepje of iets te drinken bij de hand houden.
Bij ons kregen de kinderen bij een vlucht gumbeertjes van de stewardess. Zijn we opgestegen vraagt de jongste "mag ik ze nu openmaken?"
Bekertjes over de oren helpt ook, maar meestal is het hoe meer poespas hoe meer geschreeuw.

ano9

ano9

01-04-2009 om 21:04

Okee

uit de reacties begrijp ik dat kinderen er geen of net zoveel last van kunnen hebben als volwassenen. ze zijn trouwens 6 en 8 jaar. ja snoepjes heb ik altijd wel bij de hand of kauwgom. we zullen het wel zien dan. het duurt nog wel een maand of 5 voordat we gaan hoor. dus alle tips zijn nog steeds welkom.

naomie p

naomie p

01-04-2009 om 22:15

Ligt er ook aan

of ze verkouden zijn...dan is het vaak lastiger. Wij vliegen heel veel met onze kinderen, van baby af aan, en nu zijn het bijna allemaal tieners, nog nooit geen last gehad, ik gaf ze wel een lollie, deden ze lekker lang mee. Veel plezier, de kinderen zullen het prachtig vinden in het vliegtuig!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.