Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

cecile_s

cecile_s

10-07-2009 om 17:34

Vliegen vanaf düsseldorf (parkeren?)

Wij vliegen volgend weekend (zondag) vanaf Düsseldorf (met LTU). (weg voor 3 weken)

De (betaalbare) parkeerplaatsen zitten vol! (de enige optie kost ca 500 euro parkeergeld, is wat veel...)
Heeft iemand tips hoe je dit probleem (betaalbaar) kan oplossen?
Wij zijn met zijn vieren en wonen regio Utrecht..

Alvast bedankt.
Cecile

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bibi

Bibi

10-07-2009 om 19:52

Trein?

Hoi Cecile,
Wij vliegen 22 juli vanaf Dusseldorf, en gaan met de trein (www.nshispeed.nl) Het is alleen, hoe eerder je boekt, hoe goedkoper het is. Dus of er nu nog voordelige kaartjes zijn? Tip: kijk ook bij de 1e klas, wij gaan met zijn 4en (2 volwassenen, 2 kinderen) voor 124 euro retour, 1e klas! Terwijl de goedkoopste 2e klas kaartjes op 189 euro zouden komen. (de goedkoopste kaartjes voor de 2e klas waren uitverkocht, anders zou het 84 euro kosten)
Groetjes Bibi

Hoe weet je dat het vol is? of trein emmerich

D Dorf heeft meerdere parkeerplaatsen, velen dichtbij a 1 euro per uur en twee verder weg, goedkoper. Hoezo weet je dat die al vol zijn? Die zijn juist voor langparkeerders.

Andere tip, vanaf Emmerich, net over de grens gaat de trein rechtstreeks naar D Dorf luchthaven, dus niet overstappen op D dorf Hauptbahnhof, rechtstreeks naar de terminal vanaf Emmerich, kan iemand je brengen daarheen?

P 4 heeft nog vrij

Hoi,

nog even geneusd op D dorf luchthaven.
P 4 heeft van 19 juli tm 9 augustus voor 102 euro plus 4 euro res.kosten nog vrij. Ik was even nieuwsgierig naar hoe je weet dta het vol is:
http://parkplatzreservierung.duesseldorf-international.de/Terminalparken?lang=de&layoutTheme=dus_DUS

Groetjes

Vera*

Vera*

11-07-2009 om 18:47

Bedankt voor de tip

Ik heb vandaag maar direct voor ons gereserveerd.

cecile_s

cecile_s

11-07-2009 om 22:40

Bedankt

voor alle tips. En jeanhil, je hebt gelijk. Nu was er wel plek terwijl het, toen ik de posting zette, allemaal vol zat! Raar maar waar, maar bedankt voor het proberen want ik heb zojuist kunnen reserveren. Toch makkelijker dan met de trein...

Cecile

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.