Vakantie en uitjes

Polly Shearman
21-06-2009 om 20:19
Voorpret weekendje weg
Over 2 weken, gaan manlief en ik een weekendje weg ( voor het eerst sinds 10 jaar, zonder de kinderen) we gaan kamperen, en een festial bezoeken. (straat theater)
Willen jullie gezellig delen in de voorpret?
De kinders gaan logeren bij oma, dat is ook nog nooit voorgekomen dat ze zolang daar zijn, maar ik ga me daar verder niet druk om maken, komt vast wel goed.
Ga een flesje bubbels kopen om open te knallen als de tent staat!! Iemand nog meer leuke suggesties. zoals het er naar uitziet word het wel lekker weer, zonnig en droog, dat is wel zo fijn als je gaat kamperen.
Ik word er gewoon helemaal heppie de peppie van!

Judith
21-06-2009 om 21:25
Nachtje logeren
Hoi!
Wij ook! Heb de man hier voor vaderdag een Hema-arrangement cadeau gedaan: "nachtje logeren" heet het. Kun je kiezen uit een lijst hotels in de Benelux, meest mooie hotels op bijzondere plaatsen. Man mag kiezen, ik ben benieuwd wat het wordt.
Iemand ervaring hiermee? Goed bevallen dit arrangementje?
Wij moeten nog wel wachten tot 27-28 juni of daaromtrent. Veel plezier in ieder geval!
Judith

purk
21-06-2009 om 23:08
Ga vooral luieren
lekker lummelen bij de tent, hangen, kleffen weet ik veel. Vooral genieten van het feit dat je samen weg bent en dat je niks hoeft.
O, ja en lekker loungen op het terras van Freddy & Douwe...neem er dan maar eentje van mij! Proost alvast!
Veel plezier, is jullie meer dan gegund.
liefs van Purk
p.s. het enige dat ik kan bedenken dat je niet moet vergeten is de toiletrol....voor onder je arm als je naar het toiletgebouw gaat

Polly Shearman
22-06-2009 om 09:25
Ja fred en douwe
Die gaan we zeker even opzoeken, Iemand nog meer suggesties waar we echt zouden moeten lunchen/dinneren??? in deventer??

Fransa
22-06-2009 om 10:28
Op een mooie zomeravond..
Waar ik te vinden ben in Deventer op een mooie zomeravond (als we tenminste oppas hebben kunnen regelen): Op het terrasje op het verlaagde pad langs de IJssel (naast het pondje). Er staat een keet waar je je drankjes kunt halen, je pakt een stoel en zet die langs de waterkant, voeten op de railing en genieten van het uitzicht en de ondergaande zon. Mmmm.... toch maar weer eens oppas regelen....
Verder is tapas eten in de kelder van Cava Andalusie (Polstraat) een aanrader. Veel plezier!!

Polly Shearman
22-06-2009 om 20:26
Oh wij zijn dol op tapas
dus dat ga ik zeker onthouden!
hmmm ook al lunchen bij fred en douwe.. dus dat zal een kcal vol weekend worden hihih manlief vind het vast niet gezellig als ik ga hardlopen in deventer... maar dat halen we thuis wel weer in...!!
ga vooral door met goede tips, nog leuke winkelstjes? ofzoiets die ik MEOT zien?

Polly Shearman
23-06-2009 om 11:43
Tapas
ik heb het restaurant opgezocht, foto's zien er geweldig uit, maar omdat het zo lekker weer word heb ik maar een plaatsje op het terras gereseveerd voor ons op de vrijdagavond. Het terras bestaat uit 2 tafels zag ik op de foto's en met zonnig weer wil ik gewoon buiten zitten, genieten van de sangria in de zon!!
ooooh ik heb er zo'n zin in....!

purk
23-06-2009 om 21:05
Beemer!
da's een goed idee. De Veluwse Bron is inderdaad heerlijk! En dat lunchbuffet....yammie yammie!! Zondagochtend tentje afbreken, achter in die bak van jullie en je crosst zo naar Emst, da's dichtbij volgens mij.
Wel goed bij manlief in de buurt blijven of andersom...je kan er zo verdwalen, zo groot, maarrrr MOOI!!
groetjes van Purk