Vakantie en uitjes

2011
04-04-2011 om 07:35
Vouwwagen gekocht, dankzij Ouders Online
Ik wil even iets delen, een tijd terug heb ik op Ouders Online een oproep gedaan wie er een vouwwagen te koop wist te staan.
Ik heb toen een reactie gehad van (volgens mij) Joos?? ik kan mij oproep niet terug vinden.
We zijn zaterdag naar de desbetreffende vouwwagen wezen kijken, en hij staat op dit moment bij ons thuis, WE ZIJN ER HELEMAAL BLIJ MEE!!!
Namens ons allemaal, Dank je wel voor de reactie, nu kunnen we lekker voordelig op vakantie.
Gelijk gister pinksterweekend geboekt, en voor de zomer zijn we aan het rondkijken.
2011.

Puck
04-04-2011 om 09:07
Veel plezier
Leuk dat je nog even de afloop meldt.
Ik weet niet waar je de eerste keer naar toe gaat, maar het is wel handig als je dan gewoon in Nederland blijft en niet te ver weg gaat, als je dan dingen mist kun je die nog aanschaffen of even thuis ophalen.

joos
04-04-2011 om 09:28
Leuk
Leuk dat je het nog even meldt! Ik had het al gehoord van mijn broer. Heel veel plezier er mee. Wij waren afgelopen weekend zelf in onze caravan op de Wadden en konden maar niet begrijpen dat mijn broer zijn vouwwagen verkocht terwijl je er zo van kunt genieten! Maar nu mogen jullie lekker!

Rembrand
04-04-2011 om 12:03
Veel vakantieplezier toegewenst!
Wij hebben ook heel wat jaartje veel vakantieplezier gehad met onze vouwwagen. Als hij niet total loss was gereden door onze Engelse campingbuur hadden we dit jaar weer de vouwwagen van stal gehaald....
We hebben nu een caravan, maar ik denk nog altijd met veel plezier terug aan onze Roadmaster.
M.

Wenli
04-04-2011 om 12:35
Leuk!
Welk merk is het?
Wij hebben jarenlang een Paradiso gehad. Je merkte nauwelijks dat dat ding achter de auto hing, en hij stond in een paar minuten.
Sinds 3 jaar hebben we nu een caravan, maar op vakantie met een vouwwagen was ook erg leuk!

groentje
04-04-2011 om 13:36
Kampeertip
Over 2 weken , om precies te zijn zaterdag 16 en zondag 17 april, zijn er weer de ANWB kampeerdagen op het recreatiegebied Ouderkerk a/d Amstel. een leuke , gezellige beurs die nog gratis is ook . Kun je allemaal ideen op doen en alvast een beetje kampeersfeer proeven.