Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

tonny

tonny

09-03-2009 om 08:55

Vriendje/vriendinnetje mee op vakantie

Soms is de familievakantie leuker als je zoon/dochter een vriend/vriendin mag meenemen. Wij hebben dat in het verleden verscheidene malen gedaan en meestal tot tevredenheid van beide partijen.

Maar het zit ook wel eens tegen.

Zo liep eens een verkering op de klippen en moesten we de vakantiegast naar huis brengen. Heel sneu voor de achterblijvende partij en een grijze wolk in het plakboek.

Een andere keer gedroeg de gast zich zo enorm als verwende diva dat ik er smoorgenoeg van kreeg - een deukje in het vakantiegevoel.

Hebben jullie leuke/tegenvallende ervaringen met uitgenodigde vakantievierders tijdens de gezinsvakantie?

tonny

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

09-03-2009 om 11:16

Toen ik veertien was ging mijn beste vriendin mee.Redelijk gezellig voor mij,maar wel divagedrag,dus voor mijn ouders toch minder leuk!
Groetjes,Bastet

Ik ben met 15 jaar met ....

mijn toenmalige vriendje en zijn vriend en mijn vriendin die ook wat hadden..( snap je m nog )met mijn ouders weggeweest. toen vond ik het heel normaal maar nu...ppff moet er nog even niet aandenken!
Vriendej wilde heel de dag aan me plukken, vriendinnetje had een erg onzekere relatie en was nogal eens aan het huilen. ik geloof dat mijn vader blij was toen we weer naar huis gingen!

Victoria

Victoria

10-03-2009 om 13:47

Wintersport

Afgelopen kerstvakantie waren wij met een grote groep familie op winterport, varierend in leeftijd van opa's en oma's, tot gezinnen met pubers, gezinnen met schoolkinderen en stellen die net gaan samenwonen. Mijn kinderen zijn 9 en 10. Een stel heeft 1 zoon van 16 en die had een vriend mee. Zoon heftig aan het puberen en die liet iedereen links liggen inclusief vriend. Toen zelfs mijn kinderen gingen mopperen dat ze het zo zielig vonden voor X dat Y hem helemaal links liet liggen, heb ik toch maar eens de moeder van Y aangesproken. Ja zoon bleek heftig aan het puberen, zij was het ook spuugzat en ook met vader had hij continu ruzie. Vriendje X kon gelukkig ook met de rest van de familie prima opschieten en heeft zich wel vermaakt, maar ik denk niet dat hij volgend jaar nog mee gaat.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.