Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

joer

joer

03-07-2012 om 11:21

Vrijstaand vakantiehuis italie/zuid frankrijk

Wie o wie kan ons helpen aan een fijn vakantiehuis.

Avonden achter internet heeft ons nog niet echt verder kunnen helpen. Ook al flink gezocht in het archief.

Onze wensen: een vrijstaand vakantiehuis met zwembad en internet aansluiting voor minimaal 4 personen. Mag luxe maar ook basic.

Dus geen appartementen of groot vakantiepark.

Door omstandigheden weten we sinds kort dat we in juli toch op vakantie kunnen. Het is kort tijd maar wie weet heeft iemand de gouden tip!

Alvast bedankt! JOER

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ken je

deze website al : www.ownersdirect.co.uk ?
Succes !

Particulier

Ik heb goede ervaring met huizen van particuliere eigenaren. Kijk eens op een site als ownersdirect.co.uk.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Haha triple

zie mijn reactie ;o)

Jula

Jula

03-07-2012 om 21:18

Particulier inderdaad

Via Gites de France voor in Frankrijk. Of homeaway.nl voor Italie en Frankrijk. Kan zo luxe als je zelf wil. Alleen wel veel vol denk ik.

Margriet*

Margriet*

03-07-2012 om 21:31

Krant

Ik hoorde dat iemand twee weken van te voren nog een mooi huis had gehuurd in Frankrijk met zwembad. Helft van de normale prijs. Was via een advertentie in de krant.

Chippie

Chippie

03-07-2012 om 22:43

Wij ...

Wij hadden vorig jaar een huis in een groot authentiek gebouwd huis bij een fattoria. Dus wel een huisje (appartement in een huis). Een tuin zo groot als 2 voetbalvelden, een zwembad dat je vaak voor jezelf had, prachtige omgeving voor nog geen 900 euro per week. Nog nooit heb ik zo'n heerlijk, relaxte vakantie gehad. Als je meer wilt weten, dan hoor ik het wel. De eerste twee weken van juli hebben ze nog ruimte.

Shonagh

Zijn we het in elk geval eens! Prachtige huizen vaak en met een hele uitgebreide inventaris.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Wimdu

kijk eens op wimdu.nl.
hier staan vakantie huizen op van particulieren over de hele wereld.
prijzen al vanaf 45 euro per nacht.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.