Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
03-04-2012 om 10:01
Onze meivakantie valt vroeg. 20 april al...
Waar is het al lekker zwembad/strand weer?
Ik begrijp dat griekenland nog onvoorspelbaar is. Hoe is dat in Turkije?
En hoe veilig is Egypte qua politiek? of is Canarische eilanden een beter idee?
We hebben echt even zin in een klein weekje ZON, strand, zwembad.....
Iemand enig idee?
03-04-2012 om 15:26
Canarische eilanden
als je niet te ver wilt vliegen en niet al te veel bijzonders wilt doen qua cultuur enzo, dan zou ik naar een van die eilanden gaan. Bijv. het zuiden van Gran Canaria (Mogan ofzo) is dan weer het meest zonzeker op GC.
Turkijke trekt me niet, Egypte (resorts) zijn prima te doen, als ik mijn collega moet geloven.
Veel plezier iig!
07-04-2012 om 21:53
En,
Wat is het geworden?
Wel apart dat er verder geen reacties gekomen zijn!
07-04-2012 om 22:35
Canarische eilanden natuurlijk.
Eind april is het al lekker warm, zelfs op een bewolkte dag is de temperatuur aangenaam. Voordeel van Tenerife ten opzichte van de andere eilanden is dat je een auto kunt huren en tot boven de wolken kunt rijden.
08-04-2012 om 14:33
Dank
Dan chris en brunette.
Ik ben nog bezig. Ga echt op allerlaatste moment boeken voor de laagst mogelijke prijs
Het wordt gran canaria of egypte.
Ik wil echt zeker weten dat de kids het zwembad in kunnen.
Ik zou zelf anders nog wel naar zuid spanje gaan omdat lekker op het terras ook wel ok is, maar voor de kinderen vind ik t wel leuk als het echt zeker weten lekker warm is....