Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

elske

elske

30-12-2011 om 18:51

Waar naar toe

twee vriendinnen, allebei man en kinderen, hebben het plan opgevat om eens samen een paar dagen weg te gaan in maart. voor het eerst in 10 jaar zonder kinderen en man (lees: zonder te hoeven zorgen). Het mag uiteraard niet al te veel kosten, tot zo'n 500 euro pp.
Maar waar gaan we heen? wat zouden jullie kiezen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Chippie

Chippie

30-12-2011 om 19:14

Opties te over...

Het is niet interessant waar ik naar toe zou gaan, maar gewoon wat suggesties: London, Parijs, Siena-Florence (uurtje trein), Rome, Grenada-Sevilla-Malaga, Marrakech, Praag, Barcelona, Berlijn, Dublin...

Isabella

Isabella

30-12-2011 om 20:14

Wellness?

Lekker een paar verwendagen in een van de vele wellnessresorts.

Chippie

Chippie

30-12-2011 om 23:57

Jetteke

Helemaal eens met Jetteke (qua temperatuur en qua tickets). Lissabon lijkt me echt heerlijk (is wel kouder omdat het aan Atlantische kust ligt) en Sevilla-Grenada-Malaga lijkt me ook heerlijk!

Ja!

Zuid Spanje in maart, ga ik zelf ook doen :o)

An

An

31-12-2011 om 12:14

Algarve

Zelf een keer in maart geweest. Geweldig. Auto erbij gehuurd. Lekker weer en betaalbaar. mmmm, fijn vooruitzicht hoor!

Groet, An

elske

elske

31-12-2011 om 14:11

Oke

als ik op internet zoek is het zo'n 12-18 graden in lissabon in maart. klinkt toch nog best wel fris?

een wellness vakantie klinkt ook wel heel erg goed. paar massages enzo..hmmm. en dat ergens in de buurt van een stad (zoals lissabon/barcelona)?

Ik zou

het zuidelijker zoeken. Malaga of zelf ben ik net terug uit Marrakech, helemaal geweldig, goedkoop en zalig weer!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.