Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Pannelap

Pannelap

21-04-2011 om 14:35

Wandelen met speelwater?

Hallo,

Op eerste Paasdag willen we (ouders met 2 kinderen van 7 en 11) lekker naar buiten. Maar we weten eigenlijk niet waar; een speelbos zit niet in de buurt (is dat eigenlijk leuk?) en een hele dag strand is niets voor ons.
Wie kent een gebied (bereikbaar met de auto), waar geen hele volksstammen rondsjouwen maar waar ook een watertje (van beekje tot meer oid) is waar de kinderen een poosje kunnen spelen? Of is bv de Hoge Veluwe daar ook voor geschikt (ik weet daar alleen geen waterig-deel waar ook gerommeld kan worden door kinderen).

Alles tussen ong. Wijk aan Zee en Arnhem is goed qua afstand.

groet,
Pannelap

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marit

marit

21-04-2011 om 15:07

Twiske

Het Twiske bij Oostzaan is precies wat je zoekt:
http://www.hettwiske.nl/content/idee_voor.asp?menu=04300004_000000
Veel plezier,
marit

Pleun

Pleun

21-04-2011 om 16:25

Ja twiske

is heel leuk, het zal alleen wel heel druk zijn tijdens het Paasweekend (maar waar niet), maar als je vroeg gaat valt het misschien nog mee. Het Twiske is trouwens wel gratis, maar het parkeren niet.
Verder het Amsterdamse Bos. Vlakbij de geitenboerderij zijn ondiepe speelbadjes, groot succes bij onze kinderen.
En je kunt er leuk wandelen. Het parkeren is gratis.

Pannelap

Pannelap

21-04-2011 om 17:10

Wat leuk!

Hai Marit en Pleun,

Wat een leuke suggestie! Ik zag al twee wandelroutes (8 km) die vast heel goed te doen zijn en helemaal passen bij de wensen! Heel erg bedankt (wat is dit forum toch fijn ).

Van een collega kreeg ik net de tip om naar Natuurpark Lelystad te gaan. Misschien bij jullie allang bekend, maar het ziet er ook erg leuk uit.

groet,
Pannelap

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.