Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
03-08-2010 om 21:48
Hoi,
Sinds zaterdag ben ik alleen met mijn twee zoons op vakantie op Texel. Ik geniet van het eiland maar vond het zo vreselijk zwaar allemaal. Helemaal alleen en 16 uur per dag verantwoordelijk voor quality time.... Pffff.
Hoe doen andere alleenstaande ouders dat? Ik heb veel vrienden maar die vragen nooit of ik met zoons meega, want dat zou natuurlijk ideaal zijn.
Is het überhaupt wel een goed idee om als alleenstaande ouder met twee kinderen op vakantie te gaan?
Liora
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
17-08-2010 om 13:59
Terras op een camping?
Op wat voor camping heb je je eigen tuintje en terras? Ik ken alleen de campings waar je je 's nachts afvraagt of het nou de buren of een paar egeltjes zijn die zo luidruchtig zijn.
Ik word echt helemaal ibbel van het idee achter een slagboom op een huisjespark of camping te zitten, voel me dan echt afgesneden van de wereld en opgesloten, al is er nog zoveel groen.
Dreumes bij een ontbijtbuffet is toch geen probleem? Veel hotels zijn op dit punt heel kidgericht, met speelhoekjes, eigen menuutjes enzovoorts. Bijvoorbeeld bij Novotel hebben ze vaak goede voorzieningen voor kinderen. En er lopen ook zat andere kinderen rond.