Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Manja

Manja

28-02-2012 om 20:16

Wat mag ik niet missen in rotterdam

Wij gaan as weekend naar Rotterdam. We gaan zondag naar Feyenoord. Wat mogen we verder absoluut niet missen?
We zijn met twee 15 jarigen ( jongen en meisje) en een 12 jarig meisje en 2 volwassenen.
Tips graag!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Rotjeknor

De koopgoot? Nee, niet echt cultuur te noemen. Mauritshuis is mooi. Met de tram rond het hofplein waar ze vroeger zeep of verf in gooide. Leuk effect had dat :-0

Euromast? En lunchen in het theatercafe van de Schouwburg ver tegenover de doelen. (heeeel ver). Ijsje op de hoek aldaar, jumjum. Ander leuk museum is Boymans van Beuningen..

O sweet memories. (Rotterdam was de eerste stad waar ik ooit woonde na 17 jaar De Peelse turf)

Rommy

Rommy

29-02-2012 om 22:27

Watertaxi

Met de watertaxi naar Hotel New York, ook leuk.

mopperkont

mopperkont

05-03-2012 om 12:19

Schielandhuis?

Bedoel je niet het Schielandhuis?
Ik zou ook met de watertaxi gaan en als het lekker weer is gewoon ook een beetje door de stad wandelen, er is zoveel te zien, door je Witte de Withstraat, en even kijken bij de skaters op de westblaak, ijsje eten bij capri of een patatje bij Bram Ladage. Op de Meent is het goed patserautos kijken en kun je ook lekker ijs kopen bij de ijssalon, en bij little italy verkopen ze lekkere pizzastukken. De Nieuwe binnenweg is ook leuk.(koekjeswinkel) Ja,ik ben idd DOL op lekkere hapje

Missertje

Ik bedoelde inderdaad t schielandhuis en niet t mauritshuis! Jeetje, het is alweer 20 jaar geleden dat ik daar voor 2 jaar woonde....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.