Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

fladderbeestje

fladderbeestje

26-05-2009 om 18:14

Wat te doen rond lage mierde?

Hoera! Ik heb een week vakantie cadeau gekregen in Lage Mierde! Ik ben daar vreselijk blij mee, we hebben het allemaal zo nodig...!

Nou is deze lokatie zo ongeveer de meest onbekende plek van Nederland voor mij. Dus wil ik jullie vragen: wat is er te doen (behalve wandelen/fietsen)? Ik ben er met mijn kinderen van 11 en bijna 14, dus een ballenbad hoeft niet (zwembad is er, maar daar zit je vast ook niet de hele dag). En het Safaripark is te duur.
Musea, oude kerkjes, beetje Kunst&Cultuur, natuurcentrum... Wie heeft er tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marie

marie

26-05-2009 om 18:26

Tips?

hallo
Ik ken Lage Mierde ook niet, maar ik heb even Gegoogld en toen vond ik o.a. dit:
Nationaal Likeur en Frisdranken Museum Isidorus Jonkers - zou mij wel leuk lijken.
Dit vond ik trouwens hier:
http://www.hertenwei.nl/_uimages/index.html
Verder kun je natuurlijk even bij de VVV/ANWB informerenl.
En over het algemeen worden er regionaal ook vakantiekrantjes uitgegeven waar alle evenementen van een bepaalde periode in staan. Daar haal ik ook vaak leuke dingen uit om te doen.
succes

Puck2

Puck2

26-05-2009 om 21:15

Kijk eens op...

www.uitmetkinderen.nl
Fladder, wat heerlijk dat je dat aangeboden krijgt, ga er lekker van genieten.

reina

reina

27-05-2009 om 07:17

Fladder!

Geen tips, maar wel even zeggen dat ik het vreselijk leuk voor jullie vind! Geniet ervan !!

Jujube

Jujube

27-05-2009 om 16:37

Wow!

Wat een mooi cadeau zeg! Alvast heel veel plezier daar. Volgens mij is Baarle Nassau/Baarle Hertog een leuke plaats. Oude smokkelroutes en zo.
Groet,
Jujube

Bastet

Bastet

28-05-2009 om 18:28

Geniet ervan

Fijn meid,geniet ervan!
Bastet

Asa Torell

Asa Torell

28-05-2009 om 21:02

O dat is fijn

niet alleen een fantastisch kado, maar ook nog eens van mensen van wie je wel eens minder steun gehad hebt als ik het me goed herinner. Wow, heel veel plezier!

Asa Torell

Asa Torell

29-05-2009 om 20:29

Fladderbeestje

Nog van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat het meeviel met de kromme tenen... en jullie een leuke verjaardag hadden, vooral de jarige!

Asa Torell

Asa Torell

01-06-2009 om 21:22

Fladderbeestje

Mooi zo! Ik hoop dat het een trend zal blijken te zijn met je ouders!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.