Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Peetje

Peetje

26-04-2009 om 17:49

Weekje ardennen met kinderen (wat doen?)

Hallo,

Misschien voor jullie een vreemde vraag; maar wel "echt" voor mij. Volgende week gaan we met onze kinderen (5 en 9) een weekje naar een huisje in de Ardennen, in de buurt van Han, middenin het bos. Nu hebben we dat nog nooit gedaan, dat gebied en een wekkej tussen niks en nergens.
Op zich heerlijk, rust, ruikte en natuur maar toch vraag ik me steeds meer af hoe we de dagen vullen, zeker als het regent... Een modderglijbaan maken, keertje naar de grotten van Han en dan? Is geocaching leuk, of moeilijk te doen?
Alleen maar binnen rondhangen lijkt me helemaal niets, na een dag wordt dat waarschijnlijk ergernissen en strijd (tussen de kinderen).
Wie doet zoiets vaker en heeft ideeën en tips? Ik hoor het heel graag!

groetjes,
Peetje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Grotten

De grotten van Rochefort zijn erg mooi, goedkoper en minder toeristisch dan de grotten van Han.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grot_van_Lorette-Rochefort

Peetje

Peetje

28-04-2009 om 15:10

Leuk!

Hallo,

Bedankt voor jullie reaktie!Het kasteel van Bouillon lijkt me ook erg leuk om heel te gaan, ben ik ooit in een ver verleden geweest. Ook het eurospacecenter ziet er leuk uit. Rochefort is het plaatje waar we vlakbij zitten, dus daar zullen we zeker komen! Ik heb op wikipedia even gekeken naar de grotten, ons programma loopt zo aardig vol, heerlijk.
En ja, we hebben een gps, maar tijd om te oefenen hebben we niet. Op tweevoeter had ik al wat gelezen erover, maar dat leek me meer voor volwassnen (o.a. met quads....) Maar ik zoek nog even verder en anders binnekort maar eerst hier thuis beginnen...

nogmaals bedankt,
groeten,
Peetje

picobello

picobello

29-04-2009 om 15:50

Kanoen

of raften, mounting biken, de markt van Bomal op zondagmorgen, ruine van LaRoche, dierenpark van La Reid,rondslenteren in Durbuy.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.